Na een succesvol 2015, hebben Louvre Hotels Group en Jin Jiang International onlangs op de ITB Trade Show in Berlijn hun plannen
voor 2016 gepresenteerd. De focus ligt op het versterken van het internationale portfolio van met name de merken Golden Tulip en Campanile.
*Nieuwe markten*
Louvre Hotels Group is van plan om komend jaar tien nieuwe markten te betreden in Afrika, het Midden-Oosten, Europa, Latijns-Amerika en Azië. Dit wordt mede mogelijk gemaakt door de strategische overeenkomst die de hotelgroep in 2015 heeft gesloten met de Chinese bank ICBC. Met de beschikbare 2,5 miljard euro kan Louvre Hotels Group haar ambitieuze groeidoelstellingen nastreven.
*High-end markt*
2016 wordt ook het jaar van een groot offensief richting het luxere segment met een aantal nieuwe Golden Tulip hotels: in Euromed, in het hart van de zakenwijk van Marseille, in Kenia, Doha en Seoul. Ook zal het merk Golden Tulip dit jaar geherpositioneerd worden met als doel om wereldwijd toonaangevend te worden in premium zakelijke reizen.
*500 nieuwe Campanile hotels*
Ook Campanile zal een nieuw programma uitrollen, voornamelijk in China, waar het innovatieve concept enthousiast is ontvangen bij de lokale doelgroep. Louvre Hotels Group is van plan om in de komende vijf jaar 500 Campanile hotels te openen. Op het gebied van klantervaring zal het merk blijven nadenken over kansen in het budget-segment. Variaties op het F&B concept ÂComptoirs' worden gelanceerd op alle markten waar Campanile actief is. Het concept is gebaseerd op kwaliteit, seizoensgebonden producten en de recepten van chef-kok Philippe Renard.
~Christel Tuin~
Louvre Hotels Group groeit door
21 maart 2016