Louvre Hotels Group zet een gewaagde stap door een “Young Core” committee te lanceren die ze mee laat lopen met het directiecommittee. Voor jonge afgestudeerden is lid zijn van dit unieke comittee een gouden kans om hun carrière te beginnen op het hoogste niveau in de hiërarchie van een internationale hotelgroep. Ook doen ze ervaring op in het veld en in de dagelijkse activiteiten van een hotelnetwerk.
De "Young Core" -ervaring vormt een echte springplank voor hooggeschoolden met een passie voor gastvrijheid. Het programma duurt tussen de 12 en 18 maanden met een eenvoudig idee: jongeren rechtstreeks laten werken met leden van het Directiecommittee en het Management Team en aan missies van verschillende afdelingen, variërend van strategie tot operatie en human resources. Het doel is om de vaste manier van communiceren te doorbreken en een drijvende kracht voor het topmanagement te bieden. In de tussentijd groeien de leden van het “Young Core” committee in hun vaardigheden, krijgen een 360 ° -visie op het bedrijf, diepgaande kennis van ondersteunende functies zoals Financiën, Marketing, E-commerce en Distributie en praktische ervaring in de realiteit van het veld en de dagelijkse activiteiten in de hotels van de groep.
Succesvolle rekruten
Na bijna een jaar in de "Young Core" naderen Charles Dujoncquoy en Walter Bouteaudou beide het einde van hun missie. Voor de een uitte dit programma zich in een kans om met een CEO als stafchef te werken. Voor het andere "Young Core"-lid diende de ervaring als opstap naar een baan als marketing strateeg bij Jin Jiang International in China.
Lorraine Duval, verantwoordelijk voor de commissie, is volledig tevreden: "Deze eerste twee rekruten zijn echte succesverhalen. Voor Louvre Hotels Group is het Young Core committee een manier om nieuw inzicht te krijgen in zakelijke kwesties en voortdurend in contact te staan met onze hotels. Daarnaast profiteren de "Young Core" leden van directe vooruitgang, zowel op het vlak van expertise als carrière.”
Om de "Young Core"-energie sterk te houden, heeft het comnittee twee nieuwe internationale leden aangeworven, Paulina Amuchastegui en GuanGuan Hu, beiden afgestudeerd aan prestigieuze scholen.
Over Louvre Hotels Group
Met meer dan 1.400 hotels in 54 landen is Louvre Hotels Group één van de grootste internationale hotelketens. Sinds een aantal jaar is de keten eigendom van Jin Jiang International Hotels. Golden Tulip is een onderdeel van Louvre Hotels Group, heeft meer dan 50 jaar ervaring in de hospitality industrie en heeft circa 190 hotels in 44 landen. Louvre Hotels Group voert naast Golden Tulip de merken Tulip Inn, Royal Tulip, Première Classe, Campanile, Kyriad, Kyriad Prestige, de 5 merken van het Sarovar-netwerk in Indië, de Hôtels & Préférence Groupe en het Chinese merk Metropolo. Louvre Hotels Group is in de Benelux vertegenwoordigd met de merken Golden Tulip en Tulip Inn (18 hotels), Campanile (20 hotels) en Première Classe (2 hotels).