Louvre Hotels Group opent Golden Tulip in Barcelona en Istanbul

Auteur: Thijs Jacobs
Hotelbouwplannen Internationaal 16 augustus 2017
Louvre Hotels Group opent Golden Tulip in Barcelona en Istanbul

Golden Tulip opende onlangs twee nieuwe hotels. Zo werd het allereerste Golden Tulip hotel in Turkije geopend. Golden Tulip Istanbul Bayrampasa is gelegen in het historische centrum van Istanbul. Ook in Barcelona werd een primeur behaald waar het eerste Golden Tulip hotel van Spanje haar deuren openden. Het vier sterrenhotel Golden Tulip Barcelona is gelegen in 22@, het business district van de stad. De twee hotels sluiten perfect aan bij het uitrollen van de nieuwe merkstrategie van Golden Tulip.


Golden Tulip Bayrampasa Istanbul


Aan de westkant van de bekende zeestraat Bosphorus ligt het nieuwe Golden Tulip Istanbul Bayrampasa. Het hotel is zeer gunstig gelegen voor zowel de zakelijke gast als toerist. Verschillende historische bezienswaardigheden als de blauwe moskee en Topkapi Palacen liggen op slechts 20 minuten rijden. Ataturk International Airport ligt op slechts 15km afstand van het hotel.


Het moderne en stijlvolle hotel telt 169 hotelkamers en beschikt o.a. over een restaurant, multifunctionele zalen (900m2 in totaal), een parkeergarage, een moderne spa en een overdekt zwembad.


Golden Tulip Barcelona


Het nieuwgebouwde hotel Golden Tulip Barcelona bevindt zich in het business district genaamd 22@. De trendy wijk Vila Olímpica ligt op steenworp afstand en in 30 minuten ben je bij El Prat International Airport. Met een kleine 20 minuten lopen sta je oog in oog het met de wereldberoemde Sagrada Familia of geniet van je het drukbezochte strand van Barcelona.


Het vier sterrenhotel is telt 158 geluidsdichte hotelkamers. Op het dak van het hotel vind je een zwembad met een moderne lounge.

Golden Tulip’s nieuwe merkstrategie


Momenteel voert Golden Tulip wereldwijd een nieuwe merkstrategie in. Met de nieuwe slogan Playtime.Anytime wil Louvre Hotels Group het label Golden Tulip internationaal herpositioneren en inspelen op de veranderende wensen en eisen van hotelgasten. Die zoeken steeds meer naar het opdoen van nieuwe en unieke ervaringen en zijn bovendien meer gedigitaliseerd. Daar speelt de keten op in.

Overig nieuws