Louvre Hotels Group heeft onlangs de mobiele websites van haar budgetmerken Première Classe, Campanile en Kyriad, gelanceerd. De mobiele websites stelt de hotelketen in staat om
het aantal kanalen waarop gasten informatie zoeken en reserveringen doen te verbreden.
*Behoefte hotelgast*
Afgelopen najaar werd de Golden Tulip website al vernieuwd naar een mobiele versie en was hiermee de eerste hotelketen binnen de groep die gehoor gaf aan de stijgende mobiele voorkeur van haar gasten. Louvre hoopt met de mobiele websites beter aan de behoeften van haar gasten te voldoen. Steeds meer hotelgasten zoeken en boeken hotels met behulp van hun smartphone of tablet.
*Wat is er te vinden?*
Informatie over de locatie, fotoÂs, prijzen en hoteldiensten zijn allemaal terug te vinden op de nieuwe mobiele websites. Daarnaast is het mogelijk om via click-to-call rechtstreeks in contact te komen met een klantadviseur en hebben gasten de mogelijkheid om hotels direct te boeken. De mobiele websites zijn beschikbaar in zeven verschillende talen: Engels, Nederlands, Italiaans, Frans, Spaans, Duits en Pools.
*Blijven investeren*
Chinmai Sharma, Vice President distributie en opbrengsten bij Louvre Hotels Group verklaart: "Deze lancering is opnieuw een belangrijke stap in onze digitale strategie. Wij zien een snelle groei in al onze mobiele platformen. Consumenten gebruiken steeds vaker hun smartphone en andere mobiele apparaten om reizen te zoeken en boeken. Louvre Hotels Group blijft grote investeringen op dit gebied maken. De volgende stap is om speciale apps voor elk van onze merken te lanceren die onze overkoepelende app ÂHotelForYou goed aanvullen."
~Door~ "~Myrtille Vromans~":mailto:myrtille.vromans@uitgeverijps.nl
Louvre lanceert mobiele websites
19 juli 2013