Marriott International heeft een app gelanceerd waarmee het hotelbedrijf nieuwe ambitieuze werknemers wil werven in Europa. De app 'Marriott Jobs in Europe' is er voor de iPad en toont
de merken van het hotelbedrijf inclusief uitleg. Speerpunt zijn de persoonlijke verhalen van mensen die bij de onderneming werken en over hun loopbaan vertellen.
*Volgende generatie*
De app is niet bedoeld als vervanging van persoonlijke sollicitaties en wervingsbijeenkomsten. Marriott wil met de app de steeds groter wordende mobiele doelgroep bereiken. Het hotelbedrijf ziet in grote delen van Europa de jeugdwerkloosheid gestaag toenemen, maar meent dat er nog steeds voldoende carrièrekansen zijn in de gastvrijheidsbranche en bij het bedrijf. Het bereiken van de volgende generatie van werkzoekenden door middel van tools die relevant en aantrekkelijk voor hen zijn, acht Marriott hierbij van belang.
De app is er in het Engels, Frans, Duits en Russisch. Een versie voor de iPhone wordt momenteel ontwikkeld.
~Frank Lindner~
Marriott lanceert app voor hotelcarrière
4 april 2013