WonderButler is de nieuwe tool waarmee de hotelbranche omzet en servicegerichtheid aanzienlijk kan vergroten. Met het unieke plug & play-systeem kunnen hotelgasten via de hospitality tv of hun eigen mobiele telefoon of tablet direct chatten met de receptie, roomservice bestellen, informatie uit de omgeving bekijken of een fiets of scooter huren.
“De hotelgast anno nu mist de connectie met de receptie en een hotel mist de connectie met de gasten. WonderButler versterkt de band tussen gast en hotel, verbetert daarmee de gastervaring en helpt hotels de omzet te verhogen en betere reviews te verkrijgen”, aldus medeoprichter Karin Vaandrager.
Service tot in de puntjes
“Bij de ontwikkeling van Wonderbutler hebben we vanuit de gast en het hotel gedacht. Vaak zie je dat er een drempel is om de receptie te bellen met vragen of een klacht”, vertelt medeoprichter Sander Bolt. Een negatieve ervaring ziet het hotel terug in een negatieve review. Met WonderButler kunnen gasten direct een bericht sturen naar de receptie, waardoor er direct geanticipeerd kan worden. Het resultaat: een verhoogde service en een uitmuntende review. Sander Bolt: “Service tot in de puntjes, dat is WonderButler.”
Meer omzet
WonderButler is te bedienen via de smart tv in de hotelkamer, maar is ook eenvoudig op smartphones en tablets beschikbaar door het scannen van een QR-code. Gasten kunnen zo commerciële notificaties ontvangen. In de notificatie kan het laatste tafeltje in het restaurant worden gepromoot, een korting op het diner worden gegeven of een evenement onder de aandacht worden gebracht. Door groene opties aan te bieden zoals ‘maak mijn kamer niet schoon’ wil WonderButler het milieubewustzijn stimuleren en besparing mogelijk maken.
WonderButler genereert kortom meer omzet terwijl de gast meer service ontvangt. “De opties met WonderButler zijn eindeloos”, volgens medeoprichter Daniel van der Wallen. WonderButler is plug & play en kan zeer gemakkelijk worden geïmplementeerd op de hospitality tv en mobile devices. Bovendien kan het volledig worden ingericht volgens de huisstijl van het hotel.