Gebruik ons dashboard om erachter te komen of uw gasten fan zijn van Netflix, YouTube, Disney+ en nog veel meer.
Om de service te verbeteren en ervoor te zorgen dat gasten altijd tevreden zijn met de aangeboden faciliteiten, kunnen hoteliers monitoren op het gebruik van hun diensten. Trendanalyse helpt de hotelier vast te stellen welke streamingdiensten het populairst zijn bij de gasten en op welke momenten ze worden gebruikt. Het is ook een efficiënte manier om eventuele problemen of onjuist gebruik te herkennen. De nieuwe Nonius Cast Cloud beheerde oplossing is de ideale tool voor hotels om de beste in-room entertainment aan te bieden en tegelijkertijd toegang te hebben tot een uitgebreide backoffice voor het monitoren van het gebruik. Met onze trendanalyse kan het personeel zien hoeveel kamers de Cast oplossing ten minste één keer tijdens hun verblijf hebben gebruikt en welke streamingdiensten de gasten het leukst vonden.
Onze prijswinnende HTNG AHLA Techovation- Cast oplossing is flexibel en kan tegelijkertijd de rol van entertainment en marketing dienen. Dankzij de gebruiksvriendelijke naadloze koppeling kunnen gasten via hun eigen mobiele apparaat snel toegang krijgen tot de streamingdienst van hun keuze. Dankzij de PMS-integratie kan het hotel ook een gepersonaliseerde welkomstboodschap en promoties weergeven in het dynamische Cast Portaal.
Cloud Management
Analyse
Onze backoffice biedt drie belangrijke statistieken voor de rapportage, van een individuele locatie of een geconsolideerde voor meerdere locaties. Het stelt hoteliers in staat trends te volgen en toont het gebruik van streamingapps, zoals Netflix, YouTube, Spotify, Disney+ en meer.
In de algemene grafiek hebben wij gekozen om de waarden in percentages uit te drukken. Bij PMS-integratie normaliseren we de gegevens zodat het gebruik, onafhankelijk van de bezettingsgraad tijdens hoog- en laagseizoen, 1:1 kan worden vergeleken. Voor de analyse van individuele accommodaties vinden de medewerkers het cumulatieve gebruik voor het gegeven tijdsinterval, evenals het aantal unieke gasten/kamers die de Cast functie heeft gebruikt.
Monitoring
De statistieken tonen de status van de Chromecast-oplossing in alle accommodaties, zodat het personeel mogelijke afwijkingen kan vinden, zoals onregelmatigheden in het netwerk of geknoei met de apparaten. Het biedt ook operationele statusinformatie over alle geïnstalleerde apparaten, wat waardevol is voor zowel het technische ondersteuningsteam als het IT- en onderhoudspersoneel van het hotel.
Voordelen
- Uitgebreide backoffice met verschillende rapportage mogelijkheden.
- Compatibel met Nonius Cast Controller Release 9.6.1 of hoger.
- Techovation winnaar Cast oplossing.
- SAML-gebaseerde authenticatie voor elke geschikte identiteitsprovider.
- Mogelijkheid tot gegevensexport.
"Een Cloud Managed Cast-oplossing in hotels kan de tevredenheid van gasten helpen verbeteren door hen toegang te bieden tot de entertainmentopties van hun voorkeur en hotelmanagers in staat te stellen de kosten van deze diensten te monitoren en te beheersen.
Bovendien kunnen hoteliers de kijkgewoonten en -voorkeuren van hun gasten beter begrijpen, wat kan worden gebruikt om weloverwogen beslissingen te nemen over welke diensten ze moeten aanbieden of welke promoties ze moeten voeren. In het algemeen kan het volgen van streamingdiensten hotels helpen om gasten een betere service te bieden en tegelijkertijd hun resultaat te verbeteren."
Pedro Silva
TV/CAST Product Unit Directeur bij Nonius
Noniussolutions.com