Op vrijdag 18 juli 2014 is het vernieuwde NH Collection Palazzo Barocci hotel in Venetië officieel geopend. Dit 59-kamers tellende boutique hotel, direct aan het Canal Grande en bij de Rialtobrug in Venetië,
is één van de eerste hotels die gelanceerd wordt onder de merknaam NH Collection. NH Collection is het premium merk binnen de nieuwe merkstrategie van NH Hotel Group, die onderdeel is van een strategisch vijfjarenplan. NH Collection is speciaal voor de zakelijke- en vrijetijdsreiziger die zoekt naar producten en services op topniveau en wil verblijven op strategische locaties in wereldsteden. Eind 2014 heeft NH Hotel Group 33 NH Collection hotels in het portfolio in Spanje, Italië, Mexico, Argentinië en Tsjechië. In 2015 zal dit aantal doorgroeien tot 42.
*Lancering*
Met de opening van NH Collection Palazzo Barocci in Venetië is het NH Collection merk van NH Hotel Group officieel gelanceerd. Het iconische hotel in het hart van de stad heeft is hiermee één van de paradepaardjes van het NH Collection merk. Federico González Tejera, CEO van NH Hotel Group, en José MarÃa Basterrechea, Managing Director van Business Unit Italië, benadrukten tijdens de opening het belang van het NH Collection-merk in de strategie van het bedrijf. De hotels in het NH Collection portfolio, die vallen in het 'upper-upperscale' segment, bieden de hoogste niveaus van gastvrijheid en brengen de reiziger ultiem comfort dat tegemoetkomt aan de verwachtingen van de gast en deze zelfs overtreft. "Met grote trots presenteren we deze nieuwe categorie NH Collection hotels. Door het gebruik van hoogwaardige producten en services en een verregaand oog voor detail creëren we een echt bijzondere ervaring voor onze gasten," zegt Federico González Tejera, CEO van NH Hotel Group. Managing Director van Business Unit Italië, José MarÃa Basterrechea, beaamt dit: "De officiële opening van het nieuwe NH Collection Palazzo Barocci in Venetië is dé mijlpaal voor het NH Collection merk. We zijn trots dat we een hotel van dit kaliber in ons portfolio hebben. Het hotel vertegenwoordigt de waarden van het merk perfect en zal toonaangevend zijn in Italië en ver daarbuiten."
*NH Collection Hotels*
Gasten die verblijven in een NH Collection hotel kunnen genieten van comfortabele kamers met onder meer exclusieve badproducten, professionele föhns en Nespresso koffiemachines. Daarnaast zijn er vele aanvullende services, waaronder express laundry, kranten op de kamers, high-speed WiFi, fitnessfaciliteiten, uitgebreid ontbijten tot laat in de ochtend en late check-out. Momenteel heeft NH Hotel Group 23 NH Collection hotels in Spanje, Italië, Mexico, Argentinië en Tsjechië. Eind 2014 zullen dit er 33 zijn in deze landen en in 2015 zal dit aantal doorgroeien naar 42. De opening van NH Collection Palazzo Barocci is het symbolische begin hiervan.
*Vijfjarenplan*
NH Collection is het premium merk van NH Hotel Group en is onderdeel van het strategisch vijfjarenplan. Dit plan is begin 2014 gepresenteerd en omvat onder meer de vernieuwde merkstrategie, die als doel heeft om duidelijk onderscheid te maken tussen de verschillende concepten van NH Hotel Group. Onder de NH Hotel Group vallen de 3- en 4-sterren urban NH Hotels, de nhow designhotels, de Hesperia vakantieresorts en de NH Collection flagship hotels.
"*Meer lezen over de NH Hotel Group? Klik hier*":http://www.hospitality-management.nl/?q=nh-hotel&x=zoeken
~Christel Tuin~
NH Hotel Group lanceert NH Collection
21 juli 2014