NH Hotel Group renoveert loyaliteitsprogramma

Auteur: David Bakker
Hotelketens 14 mei 2018
NH Hotel Group renoveert loyaliteitsprogramma

De Spaanse hotelketen NH Hotel Group heeft het loyaliteitsprogramma geheel vernieuwd. Het nieuwe programma van de NH Rewards heeft ruim 8 miljoen leden en is nu één van de meest royale loyaliteitsprogramma in de hotelwereld, zo lezen we op zakenreisnieuws.nl.

Het gerenoveerde programma heeft als voornaamste verandering dat het terugkeert naar een simpeler model: één spaarpunt staat voor één euro. Deze spaarpunten kunnen het hele jaar door verzilvert worden in alle NH hotels en hun aangesloten merken zoals nhow, NH Collection en Hesperia Resorts.

Ruim vijftien jaar geleden zijn de Spanjaarden met dit systeem begonnen. Sindsdien hebben de leden bijna 15 miljoen euro aan punten verzilverd.

De verschillende categorieën binnen het NH Rewards systeem blijfven hetzelfde; Blue, Silver, Gold en Platinum. Die worden gebaseerd op het aantal overnachtingen van de gast per jaar. Hoe 'zwaarder' de kaart, hoe groter de voordelen. Daarnaast is de mobiliteit tussen de categorieën vermakkelijkt. Al na 5 nachten is er de mogelijkheid om 'Bleu-member' te worden en ook de upgrade naar een hogere categorie gaat automatisch.

Overig nieuws