NH Hotel group rewards is het nieuwe loyaliteitsprogramma van NH. Dit programma is ontwikkeld om op de wensen van terugkerende gasten in te spelen. De keten
wil een nauwere band met haar gasten opbouwen.
*Exclusieve kortingen*
Het programma telt meer dan drie miljoen kaarthouders in de belangrijkste regioÂs van de keten in Europa (Spanje, Verenigd Koninklijk, Italië, Benelux en Duitsland) en
Latijns Amerika (Mexico en Argentinië). Het programma houdt in dat kaarthouders exclusieve kortingen krijgen en punten sparen waarmee zij overnachtingen en andere services kunnen betalen.
*Versnelde check-in*
Leden krijgen ook een voorkeursbehandeling tijdens hun
verblijf zoals bijvoorbeeld kamerupgrades, vroege en/of versnelde check-in en late check-out. Dit nieuwe initiatief maakt deel uit van NHÂs strategische plan voor de aankomende jaren, waar gastbeleving bovenaan staat.
~Door~ "~Myrtille Vromans~":mailto:myrtille.vromans@uitgeverijps.nl
NH komt met loyaliteitsprogramma
27 december 2013