NH Hotel Group heeft vandaag het upper-upscale merk NH Collection officieel gelanceerd in Duitsland. In het bijzijn van de Spaanse
ambassadeur in Duitsland, Juan Pablo GarcÃa-Berdoy, CEO Federico J. González Tejera en Managing Director van de Business Unit Central Europe, Stephan Demmerle, zijn NH Collection Berlin Friedrichstrasse, NH Collection Frankfurt City, NH Collection Hamburg City en NH Collection Dresden Altmarkt geïnaugureerd als NH Collection hotels.
~Foto: CEO Federico J. González Tejera (links) en managing director Stephan Demmerle~
*Vijfjarenplan*
In lijn met het strategisch vijfjarenplan, dat begin 2014 is ingezet, investeert NH Hotel Group wereldwijd in de renovatie van hotels om haar portfolio nog verder te versterken. Centraal staat het bieden van een hoge standaard van comfort, uitstekende service en uitmuntende gastvrijheid. De lancering van NH Collection in Duitsland is een belangrijke mijlpaal binnen de uitbreidingsplannen van NH Hotel Group. "Deze lancering brengt ons een stap dichter bij onze visie: dat in de toekomst, wanneer iemand een reis plant naar een stad voor een overnachting of meeting, zakelijk of privé, diegene zich altijd zal afvragen of er een NH hotel op zijn plaats van bestemming is", aldus CEO van NH Hotel Group Federico J. González Tejera. De keten wil tegen het einde van 2016 wereldwijd 68 NH Collection hotels op de kaart hebben staan.
*Over NH Collection*
Stephan Demmerle, Managing Director Business Unit Central Europe bij NH Hotel Group, legt de merkessentie van NH Collection uit: "Gasten die in een NH Collection hotel verblijven kunnen genieten van de NH Collection Brilliant Basics, zoals een Nespresso koffiemachine, een douche met regeneffect, de uiterst comfortabele 34 cm dikke NH Collection Sleep Better matrassen, het uitgebreide NH Collection Breakfast en natuurlijk de service die verleend wordt door onze Guest Relation Managers, die voorzien in alle individuele behoeften en elke wens doen uitkomen. We streven ernaar onze gasten te verrassen door hun verwachtingen van onze hotels en standaarden te overtreffen."
*Award*
Ter gelegenheid van de lancering van het NH Collection merk in Duitsland zal NH Hotel Group voor de eerste keer de NH Collection Video Art Award uitreiken. Deze prijs, gecreëerd in samenwerking met de in New York gevestigde conservator Leo Kuelbs, wordt toegekend aan getalenteerde jonge videokunstenaars.
*Feel the Extraordinary*
NH Collection is het upper-upscale merk van NH Hotel Group en omvat vier- en vijfsterrenhotels die gevestigd zijn in historische en iconische gebouwen op strategische locaties. Door de combinatie van high-end gastronomie, technologische innovatie en design, biedt NH Collection onder het motto 'feel the extraordinary' haar gasten een memorabele beleving en stellen de hotels zich ten doel om de verwachtingen van hun gasten te overtreffen. NH Collection Berlin Friedrichstrasse en NH Collection Frankfurt City zijn net als negentien andere NH Collection hotels in Europa en Latijns-Amerika ook onderdeel van het portfolio van Preferred Hotels & Resorts.
*Uitbreiding*
Dit jaar staat de opening van nog één NH Collection hotel in Duitsland gepland: op 1 juni 2016 wordt NH Collection Köln Mediapark ingehuldigd na een volledige renovatie. Onlangs werd in Wenen het eerste NH Collection hotel in Oostenrijk geopend: NH Collection Wien Zentrum. Op een ideale en centrale locatie op Europaâs langste winkelstraat, de MariahilferstraÃe, kunnen de gasten genieten van een uniek en gedenkwaardig verblijf. Oostenrijk is net als Duitsland, Zwitserland, Polen, Tsjechië, Hongarije, Slowakije en Roemenië onderdeel van de Business Unit Central Europe van NH Hotel Group.
~Christel Tuin~
NH lanceert NH Collection in Duitsland
12 mei 2016