La Bergère Group startte afgelopen week met de introductiecampagne van haar jongste concept ÂStijl Sex en SoepÂ. Het thema verwijst naar het nog te lanceren hotelconcept te Maastricht. De naam hiervan wordt op een later moment onthuld. De ingrediënten van het hotelconcept, ÂStijl Sex en SoepÂ, worden direct gekoppeld aan de lancering van de gelijknamige nieuwe "website":http://stijlsexensoep.nl. Hier kan iedereen zich inschrijven en zo op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen die eraan staan te komen.
"We creëren en exploiteren vastgoedconcepten en hospitality-formules voor de volgende generatie die afgestemd zijn op de verwachtingen van de consument van de toekomst. Wij geloven in totaalconcepten, uitgevoerd met innovatie en creativiteit, mits goed onderbouwd. Bovenal doen we leuke dingen en daarom doen we dingen leuk", aldus Rino Soeters, directeur La Bergère Group.
Nieuw hotelconcept, nieuwe ingrediënten
4 maart 2009