Om gasten passend en op een professionele manier te kunnen bedanken introduceert Inntel Hotels een nieuw loyaliteits-programma; Dreams & More. Regelmatig terugkerende gasten sparen hiermee bij ieder verblijf punten, waarmee zij belevenissen kunnen kopen.
*Flexibel in keuze*
Anders dan bij de traditionele loyaliteitsprogrammas kiezen gasten bij Dreams & More zelf wat ze belangrijk vinden, licht algemeen directeur Karin Geurts toe. Sommige gasten kiezen voor een luxer kamertype, maar anderen willen veel liever een ontspannende massage of een drankje in de bar. Met Dreams & More hebben gasten maximaal zelf in de hand hoe ze beloond willen worden voor hun loyaliteit aan Inntel Hotels.
*Multifunctionele kaart*
Het loyaliteitsprogramma werkt met een multifunctionele VIP pas. De gepersonaliseerde pas is te gebruiken als keycard om toegang te krijgen tot de hotelkamer. Daarnaast is de pas voorzien van een chip. Op deze chip worden na ieder verblijf punten bijgeschreven. Deze punten zijn vervolgens in te wisselen voor alle producten en diensten die de hotels te bieden hebben.
~Frank Lindner~
Nieuw loyaliteitsprogramma Inntel van start
2 maart 2011