Princess Hotel Collection lanceert vandaag haar nieuwe loyaliteitsprogramma voor gasten, genaamd het Princess Loyalty Program.
Dit loyaliteitsprogramma is toegankelijk voor zowel de zakelijke- als vrijetijds gast en biedt diverse voordelen. "In deze uitdagende en qua distributie snel veranderende
tijden vinden wij het enorm belangrijk om onze waardering te uiten naar onze vaste gasten", aldus Tim Vissers, operationeel directeur Princess Hotel Collection.
*Het programma*
Het Princess Loyalty Program bestaat uit een webshop met Princess Traveller items en een boekingsmodule met diverse extra voordelen. Daarnaast krijgt iedere Preferred Guest een eigen account met zijn of haar boekingsgeschiedenis, wat voornamelijk voor de zakelijke gast handig is. "Na inschrijving in het programma dagen wij onze gasten vanzelfsprekend uit om zoveel mogelijk via ons programma te boeken middels een bronzen, zilveren of gouden status, die elk staan voor geweldige extra voordelen." Een gouden status zorgt bijvoorbeeld naast een welkomstdrankje en het gebruik maken van alle hotelfaciliteiten ook altijd voor een upgrade naar een luxe kamertype. "Per overnachting zit je dan al snel op een extra voordeel van 40 euro per kamer", aldus Vissers. De loyale Princess gast bouwt 1 procent van de totale reserveringswaarde op in zijn of haar account. Hiermee is het Princess Loyalty Program naar eigen zeggen een van de meest genereuze initiatieven in de Nederlandse
hotellerie.
"*Meer lezen over Princess Hotel Collection? Klik hier!*":http://www.hospitality-management.nl/?q=princess&x=zoeken
~Christel Tuin~
Nieuw loyaliteitsprogramma voor Princess
1 oktober 2014