Leonardo Royal Hotels introduceert een nieuw foodconcept in haar twee hotels in Den Haag en Amsterdam: LEO'S International Flavors. Na het succes van de Food Festivals in Den Haag waarbij gasten op culinaire wereldreis gaan heeft Leonardo Royal Hotels besloten om dit concept te borgen in twee vernieuwde restaurants.
Halverwege februari publiceerde Hospitality Management een uitgebreid interview met Alexander Kluit, managing director van Leonardo Hotels in de Benelux. Het interview is hier te lezen.
Op de menukaart van LEO’S International Flavors staan dan ook authentieke gerechten van over de hele wereld die allen gedeeld kunnen worden om meerdere smaken te proberen. Gedurende het jaar vinden er zowel in Den Haag als Amsterdam verschillende LEO’S Food Festivals plaats met keukens van Thailand tot Iran en van Tunesië tot Mexico. Tijdens de Food Festivals staat er iedere editie een wereldse keuken centraal, wordt er een chef vanuit het land ingevlogen en komen de beste gerechten op de menukaart te staan.
Culinaire wereldreis
Op de menukaart van LEO'S International Flavors zijn gerechten vanuit de meest uiteenlopende keukens te vinden en daarnaast is er aansprekende drankenkaart samengesteld met vele internationale dranken zoals een Nederlandse Gin, Libanese wijn en een Japanse cocktail. Tijdens de bijbehorende LEO’S Food Festivals gaat er iedere editie een internationale chef, geselecteerd door een Ambassade, samen met Chef Sido de Brabander (Den Haag) en Michiel van der Kroon (Amsterdam) aan de slag om een menu met authentieke smaken samen te stellen. De beste gerechten komen op de huidige menukaart van LEO'S International Flavors te staan. Onder het genot verschillend entertainment worden gasten meegenomen op culinaire wereldreis.
“Met de introductie van LEO’S International Flavors hopen wij dat onze gasten nieuwe smaken ontdekken en op culinaire wereldreis gaan. Met de internationale allure van zowel Den Haag als Amsterdam zal het voor mensen wellicht ook als thuiskomen voelen. Sharing is caring en ‘delen’ staat bij LEO’S International Flavors dan ook hoog op de agenda en dit vullen we op diverse manieren in. Zo zijn niet alleen alle gerechten te delen, maar deelt het team kennis door middel van storytelling aan onze gasten en delen (internationale) chefs hun kennis met onze chefs én gasten tijdens onder andere de LEO’S Food Festivals. We hebben de afgelopen maanden hard gewerkt om LEO'S International Flavors te realiseren en ik kijk uit naar de reacties van onze gasten als ze het nieuwe concept komen beleven”, aldus Alexander Kluit, Managing Director Leonardo Hotels.