Hotel Okura Amsterdam kondigt nieuwe medewerkers aan. Betty Dekker als human resources director, Andreas Mahl als executive chef en Joyce Aerts als manager marketing & communications.
*Betty Dekker*
Betty Dekker is per 12 maart benoemd tot Human Resources Director. In 2004 maakte zij de overstap naar de gastvrijheidsindustrie, waar zij in de functie van Hoofd Personeel & Organisatie startte bij Novotel Amsterdam City. Aansluitend vervolgde Dekker haar carrière op het hoofdkantoor van Accor, waar zij als Senior Manager Human Resources de hotels binnen de gehele Accor groep in Nederland op diverse HR-gebieden ondersteunde.
*Andreas Mahl*
Andreas Mahl is aangetrokken als Executive Chef en is in die functie sinds januari verantwoordelijk voor de grootschalige banquetingkeuken van het hotel, evenals het ontbijt voor hotelgasten. Mahl heeft hiervoor internationale ervaring opgedaan als Executive Chef bij onder andere Swissotel Istanbul, St. Kitts Marriott Resort & Royal Beach Casino en Hanbury Manor Marriott.
*Joyce Aerts*
Sinds 1 februari bekleedt Joyce Aerts de functie van Manager Marketing & Communications. Aerts heeft diverse jaren gewerkt als PR-adviseur bij communicatiebureau Newslab en was voor haar overstap naar Hotel Okura Amsterdam werkzaam op de online vrouwenafdeling van Sanoma Media.
~Betty Dekker, Andreas Mahl en Joyce Aerts~
~Frank Lindner~
Nieuwe aanstellingen bij Okura Amsterdam
6 april 2012