Op 4 november aanstaande wordt er een nieuwe event- & congreslocatie in Amsterdam gelanceerd: ijVENUES. De locatie biedt meer dan 3000m² aan
mogelijkheden. ijVENUES is een initiatief van de vier organisaties aan de oevers van het IJ: het Bimhuis, Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre, Passenger Terminal Amsterdam (PTA) en het Muziekgebouw aan 't IJ. Het resultaat is een evenementen- en congreslocatie, op loopafstand van de historische binnenstad.
*Ruimte voor verschillende evenementen*
Op 4 november aanstaande wordt de locatie officieel geopend door de vier betrokken directeuren, Amsterdam Marketing en het NBTC. De locatie biedt ruimte aan allerlei soorten evenementen; van particulier tot zakelijk, van muziekevenement tot vergadering. Met ruim 20 meeting rooms, 3000m² aan oppervlakte, een hotel met 408 kamers en verschillende F&B outlets en cateringmogelijkheden biedt ijVENUES gasten een optimale ervaring, met uitzicht op het IJ en op een steenworp afstand van Amsterdam Centraal Station.
*Samenwerking*
"Vanuit onze locatie gezien was er al een gezonde samenwerking tussen de vier partijen. Maar vanuit de markt en onze interne organisaties kwam steeds vaker het signaal dat een solide formele samenwerking, in de vorm van een one-stop-shop, ons allen nog meer voordeel zal bieden. De huidige markt is gebaat bij snelheid en een centraal communicatiepunt, de organisaties zijn gebaat bij de creatie van een effectieve en efficiënte werkwijze, waarbij het wiel niet steeds opnieuw uitgevonden hoeft te worden", zegt Albert Rouwendal, directeur van het Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre.
"*Meer lezen over Mövenpick Amsterdam? Klik hier!*":http://www.hospitality-management.nl/?q=movenpick+amsterdam&x=zoeken
~Christel Tuin~
Nieuwe congreslocatie Amsterdam: ijVENUES
2 oktober 2014