Bilderberg lanceert in alle hotels vernieuwde eet- en drinkconcepten. Zowel Het Bilderberg Ontbijt, De Bilderberg Lunch, De Bilderberg Breaks en De Bilderberg Coffeecorner worden
aangepast. De veranderingen zijn gericht op trends als self-service en toenemend gebruik van verse (streek)producten.
*Zelf doen*
De vernieuwingen variëren van het zelf samenstellen van het dessert bij de lunch tot het zelf maken van chocolademelk en verse kruidenthee (munt, salie en citroenmelisse) bij de Business Coffeecorner.
*Eten verbindt*
Onder de noemer Bilderberg Business organiseert Bilderberg zakelijke bijeenkomsten, waarbij veel aandacht wordt besteed aan speciale eet- en drinkconcepten. Bing Váhl, Purchase Manager bij Bilderberg: De dagelijkse eetmomenten zijn niet alleen een uitstekende gelegenheid om culinair te genieten, maar ook om met elkaar in gesprek te zijn en nieuwe energie op te doen. Gezond, ambachtelijk, biologisch en lokaal zijn de elementen die in onze eet en drink concepten centraal staan.
Op de foto: het zelf samen te stellen lunchdessert
~Frank Lindner~
Nieuwe eetconcepten Bilderberg hotels
22 mei 2013