Grand Hotel Amrâth Kurhaus heeft per 1 augustus 2020 een nieuwe manager. Roxana Tajvar, als sinds 2016 nauw betrokken bij de operationele bedrijfsvoering van het hotel, zal vanaf heden de functie van General Manager vervullen.
De van oorsprong in Perzië (Iran) geboren Roxana, woont inmiddels 27 jaar in Nederland. Zij kreeg lekker eten en gastvrijheid met de paplepel ingegoten; nergens ter wereld word je zo met open armen ontvangen als bij de Iraniërs. Wanneer er gasten worden ontvangen wordt alles uit de kast getrokken; van mooie kleding tot het gebruik van de meest exclusieve producten in de keuken. In haar klassieke opvoeding stonden beleefdheid gepaard met oprechte gastvrijheid en vriendelijkheid dan ook centraal. De basis naar een latere carrière in de gastvrijheidsindustrie werd dus al vroeg gelegd.
Na afronding van haar Front Office stage in het Radisson BLU Astrid te Antwerpen. In 2008 voltooide Roxana haar opleiding Horecaondernemer/- manager aan het ROC van Leiderdorp. Ter afronding van haar opleiding liep Roxana stage in de Front Office van het Radisson BLU Astrid hotel, gelegen in Antwerpen. Ze kreeg aansluitend een vaste aanstelling in dit hotel en woonde en werkte 9 jaar in Antwerpen. Tijdens haar Radisson periode volgde ze een Business School program in Sint-Petersburg Rusland, hiermee certificeerde zij zich als gastvrijheidstrainer. In 2017 keerde Roxana terug naar Nederland en ging zij aan de slag als Assistant Front Office Manager in Grand Hotel Amrâth Kurhaus. Binnen korte tijd groeide zij achtereenvolgens door naar de functies van Front Office Manager en Rooms Divison manager. Sinds maart 2020 bekleed Roxana de functie van Director of Operations, waarin ze haar ervaring naar een hoger niveau bracht door de Covid 19-uitdagingen waaraan het hotel werd blootgesteld.
Terug naar de basis
Roxana is inmiddels vol enthousiasme in haar nieuwe functie gestart en is dankbaar voor het vertrouwen dat Amrâth Hôtels haar heeft gegeven. “Ik ben enorm gedreven om Grand Hotel Amrâth Kurhaus naar het hoogst denkbare serviceniveau te brengen. Hiervoor gaan we eerst terug naar de basis met als doelstelling iedereen vanuit hier naar een 5 sterren plus mindset te brengen, waar onze gasten niet omheen kunnen. Met mijn ervaring als gastvrijheidstrainer zet ik hoog in op dit onderwerp. Daarnaast zijn er nieuwe ontwikkelingen waarmee wij ons kwalitatief meer kunnen onderscheiden. Ik ga mij concentreren op het optimaal inzetten van mensen en middelen om onze gasten het ultieme gastvrijheidsgevoel te geven, zoals ik dit van huis uit heb meegekregen. Een uitdagende klus in deze bijzondere tijden, maar ik kan niet wachten om eraan te beginnen!”, aldus General Manager Roxana Tajvar.
Blijf je graag op de hoogte?
Twee keer per week het actuele en relevante hotelnieuws in je mailbox? Schrijf je hier in voor onze digitale nieuwsbrief en blijf op de hoogte.