Hotel Nassau Breda heeft per 1 juli een nieuwe General Manager. Yolanda Bianca neemt het stokje over van Päivi Hagedoorn die 2,5 jaar de scepter zwaaide, maar nu doorstroomt naar moederorganisatie Odyssey Hotel Group. Hagedoorn wist van Hotel Nassau Breda een begrip te maken in de wijde omgeving.
Yolanda Bianca is reeds sinds september 2018 in dienst bij Hotel Nassau Breda als Operations Manager. Sinds 1 juli is ze eindverantwoordelijk voor het luxueuze hotel. Voor haar komst naar Hotel Nassau Breda werkte Bianca jarenlang in de hospitalitybranche in de Verenigde Staten.
Ze bekleedde daar functies als Front Office Manager bij Hilton Sandestin Beach Resort, Food Beverage Manager bij Bonita Bay Club, Guest Services Manager bij Marriott Turnberry Isle Miami Resort, en deed uitgebreide ervaring op in HR & Training Management als regiomanager bij Sonesta Hotels, Fisher Island Club & Resort in Miami en bij het Riverside Hotel in Fort Lauderdale.
Bij haar aantreden in september vorig jaar gaf Bianca meteen aan in een warm bad te zijn beland. “Ik kan me geen betere kansen en uitdagingen voorstellen. Hotel Nassau Breda voelt als thuis en ik kijk uit naar de voortzetting van de successen van dit prachtige historische hotel.”
Hotel Nassau Breda, Autograph Collection by Marriott
Hotel Nassau Breda is een unieke hotelbelevenis op historische katholieke bodem waar vroeger sober geleefd werd. Dit vormt een prachtig contrast met de luxueuze services en faciliteiten, want Hotel Nassau Breda gelooft dat geen gast ongevoelig is voor de onschuldige én schuldige geneugten van het leven. Voor wie alles uit het leven wil halen is slapen een zonde. De gasten komen niet naar Hotel Nassau Breda om te slapen, maar om dromen te beleven. Hemelse kamers, een prachtige ambiance, zondige feesten, engelachtige bediening en een culinair heiligdom met de toepasselijke naam ‘Liefdegesticht’.