Bij Carlton Hotel Collection staan de ontwikkelingen niet stil, ook niet in deze roerige tijden. Ondernemerschap en innovatie zijn al jaren centrale pijlers binnen de groep en juist nu zetten de hotels hier vol op in. Met vier prachtkansen in de vorm van vier nieuw vervulde posities geeft Carlton Hotel Collection wederom een flinke boost aan haar merk. Zowel de drie General Managers (GM) Ellen de Boer (links op de foto boven het artikel), Nathalie Rosbergen (rechts) en Mark Oidtmann, als de nieuwe Product & Project Development Manager van de gehele collectie Robert van Heeswijk, gaan de komende tijd hard werken om de Carlton Hotel Collection naar een nog hoger niveau te tillen.
Boegbeeld aan zee
Ellen de Boer is enthousiast over haar aanstelling als GM van Carlton Beach. Komende van het Carlton Ambassador, is Ellen een bekend persoon in de Haagse hotellerie. “Meteen aan het strand, dat is fantastisch om te werken en te verblijven uiteraard. De ongekende kracht van onze locatie aan zee, waar je niet omheen kan. Wie Scheveningen kent, weet dat het Carlton Beach er de mooiste locatie heeft; een boegbeeld aan zee! De vernieuwde Noord-boulevard heeft het hotel en de badplaats nog aantrekkelijker gemaakt en heeft het de naam van een 4 seizoenen badplaats te zijn goed doen versterken!”
Dat is ondernemen
Nathalie Rosbergen kan niet wachten om aan de slag te gaan als GM van Carlton Oasis: “Het is een nieuw hoofdstuk in mijn carrière waar ik met veel plezier naar uitkijk. Natuurlijk is dit een uitdagende tijd om als GM te starten, maar ik ben ervan overtuigd dat ik met mijn salesachtergrond een stukje winnaarsmentaliteit meeneem naar Spijkenisse. Het Carlton Oasis is een prachtig hotel met veel mogelijkheden. Mijn roots liggen in Rotterdam, dus ik kom op bekend terrein te werken en de Rotterdamse hands-on mentaliteit zit er nog steeds in. Een beetje lef durven tonen, dat is ondernemen, en daar heb ik erg veel zin in!”
Buiten de gebaande paden
Mark Oidtmann is gestart als GM bij HUP en ziet zijn promotie als een mooie uitdaging: “HUP, gelegen in Mierlo, is het sportiefste hotel van Nederland. Een droom om als GM hier te kunnen starten! Het unieke concept van HUP is pas 2 jaar geleden gelanceerd, en heeft nu al bewezen een groot succes te zijn. Vergaderingen en bedrijfsuitjes gaan er bij HUP net even anders aan toe. Want waar staat er nu een ballenbak of pingpong vergadertafel in een meeting room? Voor gezinnen en energieke koppels hebben we meer te doen dan in één weekend te plannen valt. Dus of je nu wilt zwemmen, klimmen, fietsen, glijden, minigolven, bowlen, voetballen, relaxen… Bij HUP kan alles! Daar maken wij juist de sport van!”
Medewerkers brengen hotel tot leven
Robert van Heeswijk startte op 1 september als Product & Project Development Manager voor de gehele Carlton Hotel Collection, een functie waarin hij verantwoordelijk is voor de creatie van betekenisvolle hotelconcepten: “Bij Carlton Hotel Collection bouwen we altijd aan de toekomst en daarbij staat innovatiekracht centraal. Na mijn carrière bij De Efteling ben ik in 2013 bij Carlton gestart en hebben we het concept HUP ontwikkeld. In mijn nieuwe functie krijg ik nu de kans om onze mooie collectie nog verder te laten groeien en meer van mijn creatieve ideeën vorm te geven. In mijn optiek start het met een goed concept, maar brengen de medewerkers een hotel tot leven. Alleen dan kun je een unieke beleving bieden waar gasten zich thuis voelen en waarvoor ze terug blijven komen.”
Over Carlton Hotel Collection
Carlton Hotel Collection bestaat momenteel uit twaalf viersterrenhotels, waarvan zeven in Nederland, vier in Groot-Brittannië en één in België. De hotels zijn zowel qua exploitatie als qua onroerend goed in het bezit van Carlton Hotel Collection. Elk hotel wordt gerund door een gedreven team onder leiding van de General Manager die het hotel beheert als ondernemer. Carlton onderscheidt zich daardoor niet alleen in diversiteit, maar ook in sfeer: persoonlijk, warm en gastvrij.
Op de foto hieronder zie je Mark Oidtmann links en Robert van Heeswijk rechts in beeld.