Hotelbedrijf Marriott International heeft een wel heel bijzondere manier bedacht om de concurrentie geen glimp op te laten vangen van hun toekomstige kamers en hotellobby's. Onder het hoofdkantoor
van de onderneming in Amerika zijn twee nieuwe ondergrondse verdiepingen gekomen waar ontwerpers, architecten en bezoekers werken aan de hotels van de toekomst.
*'Like'*
De onderzoeksafdeling is gewijd aan het bevorderen van innovatie en samenwerking. Net als een leeg canvas kan men van vloer tot plafond experimenteren met kleuren, licht, vormen en materialen. Iedereen kan op de proefopstellingen commentaar leveren en aangeven wat men wel en niet goed vindt.
*Nieuwe generatie*
Met de nieuwe ontwikkelingsruimte wil Marriott aantonen dat het bedrijf zich inzet voor de volgende generatie reizigers, waarbij werken en ontspanning naadloos in elkaar overlopen.
Het laboratorium, in de wandelgangen al 'The Underground' genoemd, is in eerste instantie bedoeld voor hotelmerk Marriott. Later zal het ook worden ingezet voor de overige brands van het bedrijf.
~Frank Lindner~
Nieuwe hotels ondergronds bedacht
3 juni 2013