Nieuwe jas voor HotelSpecials.nl

1 oktober 2009
Nieuwe jas voor HotelSpecials.nl

HotelSpecials.nl lanceerde woensdag een geheel vernieuwde website. Deze website is zowel qua techniek als ontwerp volledig herzien en stelt de ervaringen van de gebruiker centraal. Voorafgaand aan het ontwerp en de bouw van de nieuwe website is er uitgebreid onderzoek verricht om achter de wensen en behoeften van de gebruiker te komen. HotelSpecials.nl heeft onder andere een usability onderzoek afgenomen en focusgroepen geraadpleegd. De uitkomst van deze onderzoeken is dat er meer aandacht moest komen voor interactie en de uitwisseling van gebruikerservaringen. Dit om een bepaalde mate van onzekerheid, zoals waar ga ik naartoe op reis en wat kan ik daar aantreffen, bij de gebruiker te minimaliseren.

De nieuwe website geeft bezoekers een duidelijk beeld van het volledige hotelaanbod en de verschillende bestemmingen. Zo biedt de website een uitgebreid overzicht met onder andere plattegronden, bezienswaardigheden en evenementen per bestemming. Ook met behulp van user generated content kunnen gebruikers elkaar zelf informeren en inspireren met bezoekerstips. Naast de user generated content biedt HotelSpecials.nl ook meer dan 50.000 hotelreviews van gasten voor een objectief advies en zijn er bestemmingsvideo’s geplaatst.

De boekingssite is met 750.000 unieke bezoekers per maand naar eigen zeggen een van de best bezochte Nederlandse websites voor kortweg hotelovernachtingen en benadrukt dit door een frisse en uitnodigende nieuwe website te introduceren.

~Hospitality Management, Frank Lindner~

"*Stuur door...*":mailto:?SUBJECT=Lees%20dit%20bericht%20van%20Hotellerie.nl%20op%20Hospitality%20Management&BODY=De%20afzender%20van%20deze%20e-mail%20wil%20u%20graag%20attenderen%20op%20het%20volgende%20nieuwsitem%20op%20Hospitality%20Management.nl%0A%0Ahttp://www.hospitality-management.nl/nieuws/nieuwe-jas-voor-hotelspecialsnl/

Overig nieuws