Relais du Silence, het Europese coöperatieve merk dat 200 hotels in 10 Europese landen vertegenwoordigd, brengt zijn nieuwe
"website":http://www.relaisdusilence.com/ uit. Na een volledige vernieuwing van de huisstijl en de lancering van het getrouwheidsprogramma Accent in alle Europese landen is de lancering een nieuwe stap om de internationalisering te consolideren.
*Zichtbaarheid*
Er is zeer veel aandacht aan het design, de ergonomie en inhoud besteed om de Relais du Silence hoteliers een steeds grotere zichtbaarheid te geven. De site is ook in de 6 referentietalen (waaronder Nederlands) vertaald en geoptimaliseerd. In de toekomst zullen ook ander talen er bijkomen.
*Snel bij hotels*
Een van de belangrijkste doelstellingen van het merk is zo veel mogelijk klanten direct of via het merk bij de hotels te brengen. De nieuwe site en de nieuwe reservatiemodule is volledig in dit opzicht uitgewerkt. Ook de koppeling van de online verkoop aan het Accent getrouwheidsprogramma is een van de nieuwigheden.
~Christel Tuin~
Nieuwe site Relais du Silence
11 september 2014