Ook hotellerie slaat aan het 'twitteren'

17 juni 2009
Ook hotellerie slaat aan het 'twitteren'

De Nederlandse hotellerie ontdekt naast de kracht van online sociale netwerken nu ook de mogelijkheden van het in populariteit toenemende Twitter.com. Hampshire hotels is nu ook een gebruiker van Twitter en kan door iedereen met interesse voor hotels, arrangementen, last minute aanbiedingen en andere interessante weetjes in de gaten worden gehouden. Hampshire zal deze dienst gebruiken om dagelijks de aller scherpste aanbiedingen te plaatsen.

'Twitteren' is een internetdienst waarbij de gebruikers kleine berichten kunnen publiceren. Iedere gebruiker kan op elk moment van de dag in maximaal 140 tekens per e-mail of sms meedelen waar hij/zij mee bezig is. Iedere Twitteraar kan dit op de computer of mobiele telefoon terug zien.

“Twitter is snel en doeltreffend” aldus Jacqueline Nederlof, Marketing en Distributie Manager bij Hampshire hotels. “En blijkbaar vinden Twitteraars hotels interessant want in een korte tijd hadden wij al meer dan 500 volgers…! En dat zal zeker gaan groeien de komende maanden. Deze week hebben we een eerste test gedraaid en daar zijn de eerste reserveringen al uitgekomen!”

"*Stuur door...*":mailto:?SUBJECT=Lees%20dit%20bericht%20van%20Hotellerie.nl%20op%20Hospitality%20Management&BODY=De%20afzender%20van%20deze%20e-mail%20wil%20u%20graag%20attenderen%20op%20het%20volgende%20nieuwsitem%20op%20Hospitality%20Management.nl%0A%0Ahttp://www.hospitality-management.nl/nieuws/ook-hotellerie-slaat-aan-het-twitteren/

Overig nieuws