Park Hotel Amsterdam is onlangs door het zakenreisblad Business Destinations verkozen tot Best Business Hotel, The Nederlands 2013. Door het onderscheidende karakter en concept heeft
het hotel de award toegekend gekregen. Veel zakelijke hotels zijn volgens het blad, in tegenstelling tot het Park Hotel, nauwelijks van elkaar te onderscheiden.
*Boetiek hotel*
Volgens het zakenreisblad weet het hotel zakelijke faciliteiten goed te combineren met het gevoel en de stijl van een boetiek hotel. ÂNa de rigoureuze renovatie een aantal jaar geleden, wilden wij een middelgroot hotel creëren met het DNA van een boetiek hotel", aldus Bram van der Hoek, general manager van Park Hotel. "Van onze zakelijke gasten horen we dat ze het Park Hotel waarderen omdat het alle elementen heeft die je normaal gesproken alleen in een klein hotel vindt. We merken een verschuiving van consumeren naar beleven. De zakelijke gast wil tegenwoordig een emotie ervaren en niet alleen worden voorzien in zijn primaire behoeften.Â
*Living Room*
De Living Room doet denken aan een boetiek. De bar staat bekend om zijn assortiment van maccarons, cupcakes, truffels en andere chocolade varianten. Het is niet de eerste keer dat het Park Hotel deze prijs in de wacht weet te slepen. In 2009 en 2010 werd het al benoemd tot Best Business Hotel.
*Op de foto:* Bram van der Hoek (l) en Remco Kuiper, director of sales & marketing Park Hotel Amsterdam
~Maud Vissers~
Park Hotel is Best Business Hotel
1 mei 2013