Met de gedachte 'De tering naar de nering zetten' introduceert het onlangs geopende Parkhotel Horst Hampshire Classic een recessie arrangement voor vergaderaars. Met een knipoog naar de huidige recessie, doet het viersterren hotel een betaalbaar aanbod voor bedrijven om in een zeer inspirerende omgeving te vergaderen over de toekomst. Er wordt namelijk zoveel korting op de vergaderarrangementen gegeven als dat de omzet van de partij die boekt is gedaald in de maand januari.
General manager Harold Wennink, denkt hiermee een groot publiek aan te spreken. "Bedrijven willen toch graag buiten de deur vergaderen, even een andere omgeving zorgt voor geestverruimende en inspirerende ideeën. Dit komt iedereen uiteindelijk ten goede". Daarnaast heeft het hotel het recessie arrangement niet aangekleed maar uitgekleed. Een broodjeslunch met ham en kaas en een stukje fruit vergezeld met een glaasje melk, jus dorange of karnemelk. Als vrijetijdsbesteding wordt er een wandeling langs het meer geadviseerd. Zo waait er een frisse wind door de crisistijd en haalt u tevens een frisse neus. Als afsluiter volgt er een crisis-hap: daghap met een glaasje wijn naar keuze. Voor de exacte voorwaarden neemt u contact op met het hotel. Bedrijven en organisaties die de recessie goed doorstaan, kunnen uiteraard ook de meer complete vergaderarrangementen boeken van Noord-Limburgs nieuwste aanwinst op horecagebied.
Parkhotel Horst biedt ondernemers 'crisisoverleg'
12 maart 2009