Wat als de parkeerervaring van een gast bij aankomst al vijfsterrenwaardig is? De eerste indruk maak je namelijk maar één keer. Binnenkort kunnen gasten in de hotellerie een nieuwe en verbeterde eerste indruk ervaren dankzij Parkplex’ innovatieve parkeeroplossing die een naadloze integratie biedt met elke organisatie. Het slimme parkeerbord, dat in de zakelijke dienstverlening al met succes is getest, wordt nu beschikbaar gesteld voor hotels in heel Nederland.
De aankomst bij een hotel begint soms met ongemakkelijke momenten, zoals het zoeken naar een beschikbare parkeerplek of de twijfel of je wel op de juiste bestemming bent. Dit is precies waar Parkplex, de pionier achter deze oplossing, een verschil maakt. Via een persoonlijke uitnodiging kunnen gasten in één keer naar hun aangewezen parkeerplek rijden. Het slimme parkeerbord verwelkomt gasten via een display met een persoonsgebonden bericht, zoals het kenteken, hun eigen naam of de naam van de bezoekende organisatie. Het is ook mogelijk voor de gast om vooraf aan te geven of hij zijn auto wil opladen, of bij ontvangst graag een kop koffie wil drinken.
Persoonlijk en gastvrij
Bij aankomst ziet de gast een persoonlijk bericht op het parkeerbord en activeert een geavanceerde sensor onmiddellijk een melding voor het bedieningspersoneel of de receptie, waardoor zij weten dat de gast is gearriveerd. Dankzij de melding kun je gelijk klaarstaan om (eventueel met een kop koffie) de gast op een warme manier te onthalen en welkom te heten.
Ook helpt deze innovatie hotels om optimaal gebruik te maken van (beperkte) beschikbare parkeerplaatsen en laadpalen. Het Parkplex-portaal biedt mogelijkheden voor reserveringen en indeling op basis van beschikbaarheid. Je kunt via het portaal heel eenvoudig de parkeerplekken stroomlijnen.
Slim gebruik van faciliteiten
Deze revolutionaire parkeeroplossing heeft al indruk gemaakt op verschillende locaties, zoals bij De Goudse, waar bezoekers uiterst enthousiast reageerden. Erwin (facilitair manager bij De Goudse): "Een van de kernwaarden van ons familiebedrijf De Goudse is persoonlijk. Echte persoonlijke aandacht voor iedere relatie van De Goudse. Met deze oplossing van Parkplex geven wij daar verdere invulling aan. Daar zijn wij onderscheidend in. Klanten reageren enthousiast en geven aan dat het past in hun beeld van ons en typisch is voor De Goudse!"
Daniël van den Berg, eigenaar van Parkplex, benadrukt: "Met deze innovatie leggen we de focus op gastvrijheid, technologie en gebruiksgemak. We streven ernaar om een positieve eerste indruk te creëren, de klanttevredenheid te verhogen en het gebruik van parkeerruimten efficiënter te maken."
Word ook tester
Parkplex is nog op zoek naar enthousiaste testers binnen de hotellerie om de voordelen van deze innovatieve parkeeroplossing verder te ervaren en te optimaliseren. Voor meer informatie over deze parkeeroplossing en de mogelijkheden die het biedt aan de hotellerie, kunt u terecht op www.parkplex.nl.