PostNL heeft een minderheidsaandeel genomen in Scoupy. Scoupy is een 'app' waarmee de gast via de smartphone een kortingscoupon kan verzilveren in, bijvoorbeeld, de horeca.
*Kortingscoupons*
De gratis Scoupy-app biedt consumenten toegang tot kortingcoupons van winkels, horeca en vrijetijdsbesteding in de directe omgeving. PostNL kan haar klanten zodoende meer mogelijkheden bieden om in beweging te komen.
*Huis-aan-huisfolders*
De dochteronderneming van PostNL, Netwerk VSP, bezorgt jaarlijks ruim zeven miljard huis-aan-huisfolders in Nederland. In juni heeft aanbieder van voordeelacties Gennie Freen Producties (GFP) reeds een belang van 25 procent genomen in Scoupy. GFP was al zeer actief in online en print.
*Succesvol*
De app van Scoupy is inmiddels 120.000 keer gedownload en telt 2.000 acties van 1.500 locaties.
PostNL gaat in de kortingscoupons
7 september 2012