De tweede editie van de Inhotec beurs vond onlangs plaats in het Palace Hotel in Noordwijk. Twaalf uiteenlopende Nederlandse en Duitse bedrijven presenteerden hun diensten en producten aan bezoekers
op het gebied van onder andere entertainment, ICT en HR. De beurs werd georganiseerd door het Palace Hotel. Inhotec staat voor innovatie, hospitality en technologie en richt zich op de horecabranche.
*Inspelen op de beleveniseconomie*
De deelnemende bedrijven speelden in op de beleveniseconomie door alle zintuigen te prikkelen. Het Duitse Atmosphere zorgde voor vier schermen met scherp beeld waar zich verschillende taferelen op afspeelden. Romar prikkelde de ogen en de neus door in hun stand een LED-licht te laten verspreiden met bijpassende geur. Philips zorgde voor een variatie aan tv-schermen en beelden en Accenta-music zorgde voor de muziek in de zaal. Daarnaast waren er bedrijven aanwezig die zich richten op communicatie (ViPcom), ICT (Succesfully) en revenue management (REVpar).
~Door~ "~Mariska van Gorp~":mailto:mariska.vangorp@uitgeverijps.nl
Succesvolle tweede editie Inhotec beurs
11 oktober 2013