De "Princess Hotel Collection":http://www.hospitality-management.nl/?q=princess+hotel+collection&x=zoeken is weer een bijzonder hotel rijker, het Princess Hotel Bergfrieden in Seefeld-Tirol, Oostenrijk. Na
de recente uitbreiding en renovatie van de bestaande faciliteiten was volgens exploitanten Marc de Vocht en Mark Smits de tijd rijp om zich aan te sluiten bij Princess Hotel Collection.
~Foto (v.l.n.r.): Marc de Vocht, eigenaar Princess hotel Bergfrieden, Haike Blaauw, director of development Princess Hotel Collection en Tim Vissers, director of operations Princess Hotel Collection~
*Filosofie past bij hotel*
Marc de Vocht: "Toen wij in 2012 partner werden in dit hotel dat is opgericht door Aad Ouborg voerde het hotel al de naam Princess. Na gesprekken met de Princess Hotel Collection werd ons direct duidelijk dat de filosofie van deze nieuwe hotelgroep uitstekend aansluit bij onze ideeën over service en kwaliteit. Daarnaast sta je samen uiteraard sterker dan alleen en bereiken we een grotere markt via de innovatieve marketinginstrumenten en state of the art reserveringssystemen van Princess Hotel Collection. Wij hebben er erg veel vertrouwen in dat deze samenwerking een groot succes zal worden voor beide partijen."
*Het alledaagse overstijgen*
Aad Ouborg, licentiegever en adviseur van de Princess Hotel Collection: "De rode draad in al onze activiteiten is het aanbieden van producten en diensten op een manier die het alledaagse overstijgt. Of het nu reisartikelen, sportproducten of klein huishoudelijke apparaten betreft of monumentale panden, eersteklas entertainment of luxe hotels: wij maken er altijd iets bijzonders van! Ook bij het Princess hotel Bergfrieden hebben wij getracht er iets bijzonders en persoonlijks van te maken en volgens mij is dat prima gelukt." Haike Blaauw, director of development Princess Hotel Collection: "Voor onze nieuwe hotelgroep is het natuurlijk geweldig om een prachtig hotel in Oostenrijk toe te kunnen voegen. Het Princess Hotel Bergfrieden had traditioneel al een goede band met de Nederlandse markt en hoefde haar naam niet aan te passen om zich bij ons aan te kunnen sluiten. De manier waarop Hotel Princess Bergfrieden omgaat met gastvrijheid spreek ons enorm aan en de waardering door de gasten is dan ook uitzonderlijk hoog (Zoover 9,6, Booking.com 9,4)."
~Christel Tuin~
Princess Hotel Collection naar Oostenrijk
31 maart 2015