Het luxe viersterrenhotel Radisson Blu Amsterdam Airport in Schiphol Rijk breidt vanaf 1 juni haar service uit met WhatsApp voor
klanten en gasten. Deze service is een uitbreiding op de bestaande klantenservice.
*Persoonlijke benadering*
"Klantgerichtheid staat bij ons hoog in het vaandel. We willen onze gasten en klanten graag op een persoonlijke manier benaderen; laagdrempelig in contact zijn op een manier die zij het prettigst vinden. Dat kan al via telefoon, Facebook, Twitter, onze One Touch App of mail. Voor ons als internationaal Airport Hotel is WhatsApp met werelwijd bijna 1 miljard gebruikers daar een logische aanvulling op. Reserveringen, vragen, klachten of een compliment, via WhatsApp kan voor alles snel en eenvoudig contact opgenomen worden. Bijkomend voordeel is dat wij op deze manier nog beter horen wat onze gasten en klanten graag willen zodat we daar direct op in kunnen spelen", aldus general manager Jordi Kuijt van het Aiport Hotel.
~Christel Tuin~
Radisson Blu Amsterdam Airport start WhatsApp-service
31 mei 2016