RateTiger heeft tool om reviews te monitoren

28 oktober 2010
RateTiger heeft tool om reviews te monitoren

De ontwikkelaar van RateTiger Channel Management software, eRevMax, heeft onlangs aangekondigd een 'online guest review management' programma op de markt te brengen. Het innovatieve programma, RTReview genaamd, biedt de mogelijkheid om nauwkeurig de online reputatie van het hotel (en haar concurrenten) te meten. Daarnaast kan er via het programma direct gereageerd worden op gastenbeoordelingen.

*Verzamelen*
RTSuite Review verzamelt alle relevante informatie van de vele review websites en categoriseert deze aan de hand van verschillende parameters zoals hotel faciliteiten, F&B, customer service en netheid. Hoteliers kunnen verschillende rapporten genereren aan de hand van periodes variërend van 7 dagen tot 24 maanden. Belangrijke statistieken zoals het totaal aantal reviews, customer satisfaction level, gemiddelde beoordeling en ratings per product, website, leeftijd, etc. worden daarbij aangeboden.

*De buren bekijken*
Naast informatie over de beoordelingen van het eigen hotel, kunnen ook de beoordelingen van concurrerende hotels bekeken en geanalyseerd worden. Hierdoor kunnen hotels eenvoudig benchmarken en kunnen de sterke en zwakken punten van concurrenten worden gemonitord. Het hotel kan hier op inspelen met haar sales- en marketingstrategie.

*Lancering*
De officiële lancering vindt plaats tijdens de WTM London in november. Geïnteresseerde hoteliers zijn van harte uitgenodigd om de RateTiger stand (GV545) tijdens WTM London te bezoeken.

~Frank Lindner~

Overig nieuws