Romantik Hotels & Restaurants AG lanceert deze week een meertalige Europese reclamecampagne. De campagne omvat commercials
op Euronews, videoÂs op het streaming platform dailyme alsmede banners op Euronews en op het download platform WeTransfer. Gedurende de komende zes weken zullen de reclame-uitingen door 10 miljoen mensen op het Europese continent worden gezien. De campagne promoot met name de nieuwe website van het hotelsamenwerkingsverband.
*Thomas Edelkamp*
Thomas Edelkamp, algemeen directeur van Romantik Hotels zegt: ÂWe verwachten hiermee meer gasten te kunnen aantrekken voor de aangesloten hotels, gebruikmakend van onze nieuwe online reserveringskanalen. Dit is de stuwende kracht van al onze communicatie-inspanningenÂ.
De nieuwe website van Romantik Hotels is erop gericht gemakkelijk en direct reserveringen te kunnen maken op PC, tablet of smartphone, tegemoetkomend aan de wensen en voorkeuren van reizigers. Gasten kunnen gebruikmaken van een zoekfunctie die uniek is in de hotelindustrie, waarbij een koppeling wordt gemaakt tussen het hotelaanbod en persoonlijke wensen van de hotelgast. ÂDe hotelgast van tegenwoordig wil een advies op maat. Dat is iets wat onze Romantik Hotels altijd hebben geboden, maar nu is het voor het eerst online beschikbaarÂ, aldus Thomas Edelkamp.
*Mobile*
Bij het ontwerpen van de nieuwe website is gefocust op gebruiksvriendelijkheid. De ontwerpers zijn vooral trots op de mobiele toegankelijkheid van de website. Het is gemakkelijk reserveringen te maken via alle soorten mobiele toestellen. Edelkamp: ÂGebruikers kunnen Romantik Hotels snel vinden, snel boeken en ook gemakkelijk de beste prijs vinden. De nieuwe website brengt ons op gelijke hoogte met de bekende online portals, waardoor we meer business naar onze 200 hotels in 10 Europese landen zullen brengen.Â
Tegelijk met de lancering van de nieuwe website en de reclamecampagne, is ook een nieuw gedrukt exemplaar van de Romantik Hotels gids in boekvorm verschenen. Edelkamp is optimistisch gestemd over de impact van het totale scala aan communicatie-inspanningen. ÂMet het boek zitten we in de bagage van de veeleisende moderne reiziger en de digitale inspanningen bereiken we dat meer gasten op het idee komen voor Romantik Hotels te kiezen.Â
?
~Thijs Jacobs~
Romantik Hotels start Europese reclamecampagne
11 april 2016