Het Amsterdamse hotel The Albus heeft een 'flirty fotoserie' laten maken. Eigenaar Taco van der Meer vond de uitstraling van de website van het hotel niet meer passen bij de nieuwe positionering van
zijn accommodatie. De fotos zijn onderscheidend en geven precies weer waar The Albus voor staat. De serie versterkt het imago van mijn hotel. Het is belangrijk om mensen van over de hele wereld aan te spreken en daardoor een verblijf te laten boeken als ze naar Amsterdam willen komen. Hoewel het crisis is, heb ik besloten te investeren in de fotoserie. Ik geloof erin dat dit effect gaat hebben op het aantal boekingen.
*Het Albus-gevoel*
Twee jaar geleden is The Albus ingrijpend verbouwd en getransformeerd tot een vier-sterren boutique design hotel. Van der Meer: Wij hebben voor de inrichting van het hotel gekozen voor design meubelen van bekende ontwerpers. Daarnaast zijn wij gelegen op een toplocatie. Maar de sfeer van een verblijf in The Albus vond je onvoldoende terug op onze website. Van der Meer schakelde Brave reclamebureau uit Oisterwijk in om door middel van een fotoserie het ultieme Albus-gevoel over te brengen.
*Spannend en sexy*
De fotos moeten een geheel vormen, maar elke foto moet een ander verhaal en een andere emotie bevatten. Net zoals een verblijf in Amsterdam bestaat uit verschillende belevingen. En altijd moet de sfeer spannend zijn, flirterig, sexy, maar met stijl, aldus art-director Madelon de Graauw van het reclamebureau.
~Een fotoshoot in de bar van het hotel~
~Door~ "~Myrtille Vromans~":mailto:myrtille.vromans@uitgeverijps.nl
The Albus stijlvol op de foto
26 juli 2013