Als je 'branding' opzoekt in het woordenboek, blijkt dat het woord 'imago' vaak als synoniem gebruikt wordt. Zoek je verder op 'imago' dan wordt het woord 'impressie' genoemd, en impressie wordt weer gekoppeld aan 'gevoel' (vaak vertaald als ‘emotie’ en in sociale media als ‘likability’).
Hiermee hebben we de basis gelegd voor een brandingproces. Likability, value proposition en usp’s: de 3 kernwoorden om je proces te starten, om je onderneming te positioneren. En dit is precies het proces waar iedere onderneming aandacht aan zou moeten besteden.
Met deze training ontwikkel je vaardigheden om van je hotel een sterke brand te maken en hoe je je hotel sterk kunt positioneren.
Inhoud van de training
Deze training bestaat uit 3 dagen. Theorie wordt afgewisseld met praktische workshops.
Dag 1: Theorie: de basis + usp’s
Dag 2: Het plan + outside-in en communities
Dag 3: De uitvoering + value propositions
Dit levert het je op
Trainer
De trainer is Ed Renner. Branding is voor hem - na 30 jaar intensief werken met brands en concepten - een deel van zijn DNA geworden. Ed werkt als branding-consulent in zowel Nederland als Scandinavië. Hij begeleidt executive teams, managementteams, project- en creatieve teams binnen de design-, fashion-, convenience-, industrial-, biotec-, retail- en horecasector.
Klik hier om je aan te melden voor de training of voor meer informatie over de training.