Je bedrijf gratis promoten en verkopen op Facebook is aan banden gelegd. Pitchen, promoten, reacties uitlokken, win acties en zelfs vragen om een like, het is allemaal uit den boze. Facebook wil enkel waardevolle verhalen van je zien. Wil je je horecabedrijf actief promoten dan kan dat alleen nog via betaalde advertenties. Tijdens de training op 20 september aanstaande leert Monique van Gevelt de cursisten hoe zij hun gasten het water in de mond kunnen laten lopen door content op social media.
Hoe krijg je jouw verhaal dan aan de man?
Door je eigen waardevolle en persoonlijke verhaal zo te vertellen, dat je doelgroep ervan smult. En dat is waar goede content om de hoek komt kijken.
Vertel wat jouw horecabedrijf zo uitzonderlijk maakt, wek emoties op bij mensen en geef je gasten online al een beleving.
Leren hoe je onweerstaanbare berichten maakt en verkoopt zonder 'verkoperig' te zijn? Deze training geeft je de handvatten.
Omschrijving
In deze praktijkgerichte training leer je sterke content maken die je gasten het water in de mond doet lopen (ook online). Daarnaast ontwikkel je vaardigheden om je sterk te onderscheiden op Social Media en zo meer gasten te krijgen.
Resultaat
Na deze training maak je sterke, onderscheidende content die je gasten verleidt om naar je bedrijf (terug) te komen.
Wat levert het je op?
Je leert met aansprekende taal gasten te triggeren om naar jou te komen (én niet naar je concurrent)
Je krijgt je doelgroep beter op het netvlies
Je leert welk kanaal het beste bij je past en hoe je het moet inzetten
Je leert hoe je je bedrijf het beste kunt presenteren op Facebook en Instagram
Je gaat meer impact maken op Facebook en Instagram in minder tijd
Je leert hoe je ervoor zorgt dat mensen je gaan aanbevelen en over je gaan praten
Je leert om continu content te hebben, zodat je altijd op Facebook en Instagram aanwezig bent.
Je leert jezelf promoten zonder schreeuwerig te zijn.