Louvre Hotels Group maakte afgelopen vrijdag 13 december de winnaars van de jaarlijkse Hotel of the Year verkiezing bekend. Dit jaar gaat het 4-sterren hotel Golden Tulip Noordwijk Beach er met de titel van ‘Hotel of the Year’ vandoor, net als Tulip Inn Eindhoven Airport. Alle Golden Tulip hotels in de Benelux werden beoordeeld op diverse aspecten zoals klantcontact, uitstraling en service en elk jaar wint 1 Golden Tulip en 1 Tulip Inn hotel deze titel.
Het jaarlijkse Quality Assurance programma van Golden Tulip wordt uitgevoerd door het in Londen gevestigde onafhankelijke BDRC (Business Development Research Consultants). De inspectie bestaat uit een zogenaamd ‘Mystery Guest’ verblijf waarbij uitvoerig gecontroleerd wordt op aspecten als hygiëne, gastvrijheid en merkbeleving. Golden Tulip Noordwijk Beach en Tulip Inn Eindhoven Airport behaalden beide de hoogste gemiddelde score in de Benelux.
Golden Tulip Competenties
De Golden Tulip hotels werden ook beoordeeld op een aantal nieuwe categorieën die aantonen in hoeverre het hotel de nieuwe merkstrategie van Golden Tulip heeft geïmplementeerd. Hierbij gaat het niet alleen om de uitstraling van het hotel zoals inrichting en het gebruik van de nieuwe huisstijl, maar ook om de omgang met de gasten.
Golden Tulip Noordwijk Beach
Voor de eerste keer wordt Golden Tulip Noordwijk Beach beloond met de ‘Hotel of the Year’ titel. Leontine Groenendijk, Hotel General Manager is ontzettend blij en trots op haar medewerkers: “Hospitality staat erg hoog in het vaandel, dan voelt het extra goed om deze titel in ontvangst te nemen. Ik ben erg trots dat we samen met het team deze prestatie hebben geleverd en kijken er naar uit om de titel eer aan te doen en onze gasten te laten genieten van de gastvrijheid en de service die we bieden. Het hotel zit momenteel nog volop in de ontwikkeling, in januari gaan we de hele eerste verdieping verbouwen, dus het wordt nog mooier!”
Golden Tulip Noordwijk Beach is een 4-sterren hotel gelegen aan de boulevard van Noordwijk. Het hotel is met zijn warme en persoonlijke service de perfecte uitvalbasis om te genieten van de Nederlandse kust. Met de wellness faciliteiten die het hotel biedt kunnen de gasten zich de hele dag ontspannen. Het hotel heeft 83 kamers, uiteenlopend van knusse torenkamers tot fantastische kamers met zeezicht. Het restaurant biedt een panoramisch uitzicht op de boulevard aan zee en de duinen waar de chef-koks internationale, seizoensgebonden gerechten bereiden. Voor meer informatie zie: https://noordwijk-beach.goldentulip.com/nl-nl
Nieuwe merkstrategie
Playtime Anytime is de internationale invulling van de richting die Golden Tulip is ingeslagen om in te spelen op de veranderende wensen van de hotelgast. Deze nieuwe strategie bestaat o.a. uit een vernieuwde uitstraling en wordt ook in de Benelux hotels in de komende jaren geïmplementeerd. ‘Playtime. Anytime.’ staat voor het bieden van een bijzondere beleving wanneer gasten in de hotels verblijven.