Tijdens de op dinsdagavond georganiseerde Wine Hour Workshop van Kimpton Hotels zijn wederom een groot aantal corporate boekers, meeting- & incentive planners en touroperators geinformeerd over de laatste ontwikkelingen binnen deze unieke boutique hotelketen in Amerika, die medio volgend jaar het eerste hotel opent in Europa en wel in Amsterdam.
Vanuit diverse Amerikaanse steden waren Cindy Brewster, Director International Sales, en een aantal collega’s overgekomen om dit evenement bij te wonen en de gasten persoonlijk te informeren over de laatste noviteiten van bestaande en nieuwe hotels binnen de Kimpton portfolio.
Onveranderd en door de gasten zeer gewaardeerd zijn de 'Kimpton signatures', de USP’s. Denk aan, een gratis wijn uurtje elke dag om 5 uur, in elk Kimpton Hotel, gratis yogamatjes in elke hotelkamer, gratis fietsen beschikbaar in vrijwel elk hotel. Maar ook het loyalty programma “Karma” met diverse voordelen voor de reiziger, behoort tot deze vaste unieke waarden van Kimpton.
In een informele setting in Hoxton Amsterdam, welke prima aansluit bij Kimpton Hotels, vond de workshop en walking diner plaats. Naast het Benelux Sales kantoor onder leiding van Tim & Désirée Diets, waren ook Sales Managers van New York/Boston, Washington DC, The WestCoast & Florida aanwezig om persoonlijk hun gasten te ontvangen en hen te informeren over recente ontwikkelingen binnen hun hotelportfolio.
Aan het eind van de avond gingen vier gelukkige winnaars naar huis met een voucher voor overnachtingen in diverse Kimpton Hotels in de USA. Ook werd het nieuwe hotel op de Cayman Islands, dat in november opent, onder de aandacht gebracht door het verloten van een supersofte badjas.
'We kijken terug op een zeer geslaagde avond en zijn onze relaties in Nederland dankbaar voor hun loyaliteit. Wij komen volgende jaar zeker terug', aldus een zeer tevreden Cindy Brewster.