Gisteravond is het vernieuwde NH Utrecht aan het Jaarbeursplein gepresenteerd aan gasten en relaties. Met 276 gerenoveerde kamers, 7 meeting-
en eventruimtes en een nieuwe lobby met restaurant heeft de 'hoge toren bij Utrecht Centraal' een modern en comfortabel jasje gekregen. NH Utrecht is van oudsher een bekend meetingpoint voor zakelijke reizigers, congres- en beursgangers, locals en toeristen. Met de renovatie, onderdeel van het wereldwijde strategische vijfjarenplan van NH Hotel Group, is de uitstraling van het hotel geüpgraded en is NH Utrecht klaar voor de toekomst.
*Key destination*
De renovatie van NH Utrecht is in december 2015 afgerond en is onderdeel van de wereldwijde herpositionering van NH Hotel Group, die begin 2014 werd ingezet. Onder het merk NH Hotels vallen drie- en viersterrenhotels, veelal gesitueerd op centrale locaties in steden. Gasten van NH Hotels kunnen tijdens hun verblijf genieten van de "brilliant basics" van de keten, zoals de speciaal ontworpen bedden, gratis en eenvoudig toegankelijke Wi-Fi in het gehele hotel en een uitgebreid assortiment aan badproducten.
*De keuze voor de renovatie van NH Utrecht is een logische:*
"Utrecht is één van onze 'key destinations' in Nederland. De stad trekt meer en meer zakelijke reizigers en toeristen en door onze zeer centrale locaties zijn de twee NH Hotels in de Domstad erg geliefd bij onze gasten. Vanaf nu genieten zij van nog meer comfort tijdens hun verblijf", aldus Maarten Markus, Managing Director van NH Hotel Group.
*Utrecht in ontwikkeling*
Het hotel is etage voor etage aangepakt en Hotel Director Martine Conings heeft veel positieve reacties ontvangen: "Wij zijn trots op het geheel vernieuwde hotel. Onze lobby is nog meer een centrale plek geworden, waar het een komen en gaan van gasten is die in het hotel verblijven, komen vergaderen of komen lunchen en dineren. Dat zorgt voor een hele prettige sfeer."
NH Hotel Group is met NH Utrecht en met het aan het Janskerkhof gesitueerde NH Utrecht Centre hotel marktleider in de Domstad. Met grote evenementen zoals Le Grand Depárt van de Tour de France en de grootschalige herinrichting van het stationsgebied wordt Utrecht als bestemming steeds populairder. In samenwerking met de verschillende Utrechtse toerismeorganisaties, lokale partners en evenementenlocaties zorgt NH Utrecht ervoor dat de bezoekers gastvrij ontvangen worden en in de toekomst willen terugkeren naar de Domstad.
~Thijs Jacobs~
Vernieuwd NH Utrecht gepresenteerd
29 januari 2016