Vieze hotelkamers zijn grootste ergernis

29 oktober 2014
Vieze hotelkamers zijn grootste ergernis

Voor 45 procent van de Nederlandse hotelgasten is een vieze kamer of badkamer een doorn in het oog tijdens een hotelovernachting.
Logischerwijs wordt 40 procent van de hotelbezoekers het meest blij van een schone, nette (bad)kamer. Daarnaast blijkt geluidsoverlast een grote bron van irritatie voor 29 procent van de gasten.

*Slechte bedden*
Slechte bedden zijn voor 17 procent van de hotelgasten een afknapper. Niet zo verwonderlijk dus dat 33 procent het meest blij wordt van een goed bed. Met een lekker ontbijt doet de hotelier zijn gasten ook een plezier: 23 procent geeft aan hier blij van te worden.

*Resultaten*
Deze resultaten komen voor uit een onderzoek van Logis Hotels Nederland waarbij 612 Nederlanders die het afgelopen jaar een of meer hotelovernachtingen hadden geboekt, gevraagd werd naar hun af- en voorkeuren in hotels.

~Christel Tuin~

Overig nieuws