De klanten van de Bijenkorf, die op vrijdag 2 oktober tijdens de actie van de winkelketen 'Drie Dwaze Dagen' 25 euro besteden, ontvangen een hotelcheque van Weekendjeweg.nl. Deze cheque is goed voor een gratis tweede hotelovernachting. Jaarlijks trekken de Drie Dwaze Dagen meer dan één miljoen bezoekers. Weekendjeweg.nl heeft dan ook duizenden extra hotelkamers beschikbaar gemaakt voor de actie. De hotelcheques gelden voor Novotel en Mercure hotels in Nederland. Weekendjeweg.nl is met ruim 1,1 miljoen passagiers in 2008 marktleider op het gebied van korte hotelvakanties.
ÂWij zijn er trots op om met de Bijenkorf samen te werken. De Drie Dwaze Dagen hebben een nationale bekendheid, het is een actie die steevast de nationale televisiezenders bereiktÂ, zegt Ed Trentelman, woordvoerder van Weekendjeweg.nl. ÂNu krijgt de consument de kans om een weekendjeweg te boeken voor een superscherpe prijs, dus onze verwachtingen zijn hoog. Het Service Centre is tijdens de Drie Dwaze Dagen extra goed bezet en is tot drie uur Âs nachts geopendÂ, aldus Trentelman.
"*Stuur door...*":mailto:?SUBJECT=Lees%20dit%20bericht%20van%20Hotellerie.nl%20op%20Hospitality%20Management&BODY=De%20afzender%20van%20deze%20e-mail%20wil%20u%20graag%20attenderen%20op%20het%20volgende%20nieuwsitem%20op%20Hospitality%20Management.nl%0A%0Ahttp://www.hospitality-management.nl/nieuws/weekendjewegnl-stunt-tijdens-drie-dwaze-dagen/
:mailto:?SUBJECT=Abonneren%20op%20de%20gratis%20nieuwsbrief%20van%20Hotellerie.nl&BODY=De%20afzender%20van%20deze%20e-mail%20wil%20u%20graag%20attenderen%20op%20de%20nieuwsbrief%20van%20Hotellerie.nl,%20de%20gratis%20nieuwsdienst%20van%20Hospitality%20Management.nl.%20Schrijf%20u%20nu%20in%20via%20deze%20link.%0A%0Ahttp://www.hospitality-management.nl
Weekendjeweg.nl stunt tijdens Drie Dwaze Dagen
30 september 2009