Westin Hotels & Resorts start een 30 miljoen dollar kostende reclame-campagne die hoofdzakelijk is gericht op de Amerikaanse markt. De bijbehorende slogan is: "For a Better You". Gasten voelen zich na een overnachting in een Westin-hotel beter dan ervoor, zo is de achterliggende gedachte. Het is de eerste campagne van het hotelmerk in meer dan vijf jaar tijd.
*Buiten het gebaande pad*
Westin, onderdeel van Starwood Hotels & Resports, stapt in zijn geheel af van de traditionele advertenties waarbij kamers en het exterieur van het hotel centraal staan. Via artistieke beelden die zijn geschoten door een bekende Franse modefotograaf komen juist de diensten, gastenbenodigdheden en elementen van een typische Westin-hotelbeleving in beeld. Denk daarbij aan het Westin Heavenly Bed, het SuperfoodsRx-menu en de WestinWorkout.
De campagne speelt zich af op het internet, in magazines, kranten, en op luchthavens en treinstations.
~Frank Lindner~
Westin start campagne van 30 miljoen dollar
4 mei 2011