Zo til je je revenue management skills naar een hoger niveau

Auteur: redactie
18 september 2019
Zo til je je revenue management skills naar een hoger niveau

De essentie van revenue management is om hotelkamers en zalen tegen het best mogelijke tarief aan te bieden. Dat lijkt makkelijker dan het is. Daarom heeft de HM-Academy in samenwerking met Stan Josephi de tweedaagse masterclass revenue management ontwikkeld. Wegens de grote belangstelling zijn er extra masterclasses aan het aanbod toegevoegd. Wees er tijdig bij, want het aantal beschikbare plekken is beperkt! Via deze link kun je je inschrijven. 

Revenue management betekent analyseren, combineren en het vertalen van grote volumes data naar informatie om betere beslissingen te kunnen nemen.

Inhoud van de training

De basisprincipes van revenue management
Hoe implementeer je revenue management in jouw organisatie
Strategisch, tactisch en operationeel revenue management
Het bepalen van de juiste competitor set
Belangrijke indicatoren om het succes van revenue management te meten
Het belang van (de juiste) data
De rol van forecasten
Verschillende manieren om de prijs voor je product te bepalen
Optimaliseren op basis van netto revenue
Real-life cases


Dit levert het je op

Na afloop van de training beheers je de principes van revenue management en weet je welke stappen je moet zetten om dit binnen jouw organisatie (beter) te structureren.

Je bent in staat om op een heldere manier anderen binnen jouw organisatie te overtuigen van het nut en belang hiervan.

Verder ben je bekend met de laatste ontwikkelingen op het gebied van revenue management en weet je hoe je hier beter op in kunt spelen.

Extra

Je ontvangt een rekentool waarmee je direct aan de slag kunt.

Over de trainer: Stan Josephi

Stan Josephi is senior lecturer Revenue Management aan de Breda University of Applied Sciences met ruime ervaring op het gebied van revenue management; als trainer, consultant, opleider en researcher. In 2015 heeft hij zijn proefschrift verdedigd aan de Maastricht School of Management met de titel The Phenomenology of Revenue Management – explorations in the hotel industry, waarin hij de essentiële elementen van een modern revenue management proces in de hedendaagse dynamische en complexe markt kaart heeft gebracht.

Stan is lid van de Revenue Advisory Board van HSMAI Europa en daarnaast staat hij als lid van het bestuur van Hotel Casa in Amsterdam ook nog altijd erg dicht op de dagelijkse praktijk.

Klik hier voor meer informatie over de masterclass en om je in te schrijven.

 

Overig nieuws