Je hebt gezocht op: Monique van Gevelt

Beste hotelier, cash = king
1 december 2022Nieuws

Beste hotelier, cash = king

Woensdag 23 november stond ik in de rij bij de Tweede Kamer voor het debat over de digitale euro, oftewel de CBDC (Central Bank Digital Currency). Na...

Beste hotelier; laat je niet schaakmat zetten!
28 september 2022Nieuws

Beste hotelier; laat je niet schaakmat zetten!

Onlangs droomde ik dat alles weer was zoals in 2019. Ik werd wakker met een heerlijk zorgeloos gevoel. Wat maakten wij ons toen nog druk om niets. Som...

Beste hotelier, hoe vrij ben jij als hotelier nog in je handelen?
17 juni 2022Nieuws

Beste hotelier, hoe vrij ben jij als hotelier nog in je handelen?

Yes! Zomertijd! Ein-de-lijk! De zon heerlijk in het gezicht, het leven dat ons weer toelacht. De mens zit vol plannen en trekt er massaal op uit. Goed...

Beste hotelier, gemak dient de mens (maar niet altijd)
20 april 2022Nieuws

Beste hotelier, gemak dient de mens (maar niet altijd)

Met de ‘the internet of things’ (IoT) en ‘artificial intelligence’ (A.I.) haal je heel veel gemak in huis. Die apps op je tele...

Beste hotelier; wat brengt dit jaar?
3 februari 2022Nieuws

Beste hotelier; wat brengt dit jaar?

2022 schoot uit de startblokken met het openen van bierputten. Schandalen, leugens, onbegrijpelijke politieke keuzes, mensen die in opspraak kwamen; h...

Beste hotelier, je budget kan weer op de schop. Zucht
1 december 2021Nieuws

Beste hotelier, je budget kan weer op de schop. Zucht

11 september 2001. Ik werkte als director of Sales & Marketing in de Amsterdamse hotellerie en sloot net mijn Excel-sheet af. Het omzetbudget voor...

Beste hotelier; wat is jouw grote harige aaibare ding?
27 oktober 2021Nieuws

Beste hotelier; wat is jouw grote harige aaibare ding?

Beste hotelier; wat is jouw grote harige aaibare ding? Hoe komt het dat de ene hotelier succesvol is en wordt aangestaard en aangeprezen? En hoe ko...

Beste hotelier, waarom denk jij dat sommige gasten last hebben van ochtendhumeur?
8 september 2021Nieuws

Beste hotelier, waarom denk jij dat sommige gasten last hebben van ochtendhumeur?

Je ligt al een tijdje op een oor. Je draait op je linkerzij, je draait terug naar rechts en vervolgens op je rug. Je maalt. Het ganglicht sluipt onder...

Beste hotelier, herstel is onderweg!
18 juni 2021Nieuws

Beste hotelier, herstel is onderweg!

Een zucht van verlichting gaat door de hotelbranche. De zomer is gearriveerd, de horeca eindelijk ontsloten. De bedrijvigheid neemt toe en veel hotels...

Beste hotelier, leiderschap in onmogelijke tijden
20 april 2021Nieuws

Beste hotelier, leiderschap in onmogelijke tijden

Het is 05.30 uur. Ik zit te werken in een stil huis. Ik kan niet slapen, in mijn brein borrelt iets en dat moet eruit. Buiten is het nog donker, al zi...

Beste hotelier, welkom in Hotel Utopia
3 februari 2021Nieuws

Beste hotelier, welkom in Hotel Utopia

Bij het vele thuis zijn tijdens deze pandemie, geeft het luisteren naar muziek je nog enige afleiding en plezier, zeker als je zelf een sober sociaal...

Beste hotelier, vertrouwen is het toverwoord
16 april 2020Nieuws

Beste hotelier, vertrouwen is het toverwoord

Beste hotelier, Ga tijdens deze loodzware tijden vooral niet bij de pakken neerzitten! Deze tijd vraagt veel van onze psyche. We maken ons zorge...

Haal jij als horecaondernemer wel alles uit social media?
8 maart 2019Nieuws

Haal jij als horecaondernemer wel alles uit social media?

Je horecabedrijf is steeds slechter zichtbaar op Facebook. Het gratis promoten van je bedrijf is aan banden gelegd. Reacties uitlokken, winacties doen...

Hoe zet je je hotel(restaurant) sterk in de markt?
16 januari 2019Nieuws

Hoe zet je je hotel(restaurant) sterk in de markt?

Op 21 januari 2019 vindt de eerstvolgende trainingsdag over 'concepting' plaats in Bunnik. Juist voor hotels en hotelrestaurant...

Training horeca-concepting: "Ik geef je de ultieme checklist mee!"
14 december 2018Nieuws

Training horeca-concepting: "Ik geef je de ultieme checklist mee!"

Op 21 januari 2019 vindt de eerstvolgende trainingsdag over 'concepting' plaats in Bunnik. Onderscheidend zijn met je zaak is immers lastig, z...

Training: meer gasten door ijzersterke social media content
6 september 2018Nieuws

Training: meer gasten door ijzersterke social media content

Je bedrijf gratis promoten en verkopen op Facebook is aan banden gelegd. Pitchen, promoten, reacties uitlokken, win acties en zelfs vra...

Column: ontregelen regels je hotel?
2 augustus 2018Nieuws

Column: ontregelen regels je hotel?

Als je een hotel hebt, kom je regelmatig met regels, wetten en voorschriften in aanraking. Ze zijn ontstaan met een bepaald doel voor ogen en zijn er...

Audio-column: denkpatronen die jou als ondernemer niet helpen
31 juli 2018Nieuws

Audio-column: denkpatronen die jou als ondernemer niet helpen

Monique van Gevelt schrijft al enige tijd columns voor onze website, waarbij ondernemen centraal staat. De horeca is immers een business die niet voor...

Interview: waarom het woord 'gratis' niet werkt in de horeca
25 mei 2018Nieuws

Interview: waarom het woord 'gratis' niet werkt in de horeca

“Marketing wil je als horecaondernemer het liefst binnenboord houden.” Monique van Gevelt is daar duidelijk in en ze heeft een punt. Want...

Revenue management: jongleren met prijzen voor de hoogste omzet
16 maart 2018Nieuws

Revenue management: jongleren met prijzen voor de hoogste omzet

Revenue management is zorgen voor de beste prijs voor een kamer op een specifieke dag. Geen eenvoudige opdracht, want OTA’s snoepen mee van de o...

Marketing webinar van Monique van Gevelt
2 februari 2018Nieuws

Marketing webinar van Monique van Gevelt

Monique van Gevelt organiseert marketing webinar voor hoteliers   "Ik kom jaarlijks bij veel hotels en horecabedrijven over de vloer e...