Je hebt gezocht op: Stan Josephi

“Wij zijn het hart van het héle hotel, maar we moeten wel kunnen uitleggen waarom”
19 november 2024Nieuws

“Wij zijn het hart van het héle hotel, maar we moeten wel kunnen uitleggen waarom”

Nieuwe systemen en technologieën hebben in de afgelopen tijd een grote rol ingenomen binnen de hotellerie en er zijn maar weinig rollen zo ingrij...

Realiseer meer hotelomzet met de training Revenue Management voor hoteliers
19 mei 2023Nieuws

Realiseer meer hotelomzet met de training Revenue Management voor hoteliers

   “Fijne pragmatische training met veel tips, trics & tools en een goede verhouding theorie versus oefenen” “Deze tr...

Training revenue management: nu alvast 7 tips
24 februari 2023Nieuws

Training revenue management: nu alvast 7 tips

Stan Josephi - Senior Lecturer Revenue Management aan de BUAS - geeft zeven waardevolle tips over revenue management. Josephi verzorgt, spec...

Masterclass Revenue Management; schrijf je nu in!
7 oktober 2022Nieuws

Masterclass Revenue Management; schrijf je nu in!

De essentie van Revenue Management is om hotelkamers en zalen tegen het best mogelijke tarief aan te bieden. Dat klinkt echter makkelijker dan het is....

Training Revenue Management: Zo verkoop je de juiste kamer tegen de juiste prijs, aan de juiste gast
27 september 2022Nieuws

Training Revenue Management: Zo verkoop je de juiste kamer tegen de juiste prijs, aan de juiste gast

De essentie van Revenue Management is om hotelkamers en zalen tegen het best mogelijke tarief aan te bieden. Dat klinkt echter makkelijker dan het is....

"We hebben onze prijsbepaling anders ingericht"
18 november 2021Nieuws

"We hebben onze prijsbepaling anders ingericht"

Jeanine van den Kroonenberg is general manager van het Mr Jigs Hotel in Venlo. Het hotel opende de deuren in het najaar van 2020, midden in de coronac...

Salesmanager anno 2021: van dealmaker naar matchmaker
11 februari 2021Nieuws

Salesmanager anno 2021: van dealmaker naar matchmaker

Stan Josephi (rechtsonder), Judith Huizing (linksonder), Marjorie Kentie (rechtsboven) en Mihaly Laszlo (linksboven...

Salesmanager anno 2021: van dealmaker naar matchmaker 
10 februari 2021Nieuws

Salesmanager anno 2021: van dealmaker naar matchmaker 

Stan Josephi (rechtsonder), Judith Huizing (linksonder), Marjorie Kentie (rechtsboven) en Mihaly Laszlo (linksboven); allen salesexperts binnen d...

Dit lees je in de decemberuitgave van Hospitality Management
24 december 2020Nieuws

Dit lees je in de decemberuitgave van Hospitality Management

Deze week valt de decemberuitgave van Hospitality Management bij alle hoteliers in Nederland op de mat. We warmen je alvast op met een voorproefje van...

Deze hotelprofessionals zijn klaar voor het post-corona tijdperk
16 juli 2020Nieuws

Deze hotelprofessionals zijn klaar voor het post-corona tijdperk

Blije gezichten van hotelprofessionals. We vonden het wel weer eens tijd om met iets positiefs te komen. Op de foto zie je de cursisten die met g...

Revenue management: hoe werkt dat?
4 maart 2020Nieuws

Revenue management: hoe werkt dat?

Bij de grote hotelketens en hotels is revenue management ondergebracht bij een revenue manager. Het gros van de hotels in Nederland behoort niet tot d...

Hotelier Jochem Beaart: "Een revenue manager is niet op te brengen, dus ik doe het allemaal zelf"
7 februari 2020Nieuws

Hotelier Jochem Beaart: "Een revenue manager is niet op te brengen, dus ik doe het allemaal zelf"

Bij de grote hotelketens en hotels is revenue management ondergebracht bij een revenue manager. Het gros van de hotels in Nederland behoort niet tot d...

Zo til je je revenue management skills naar een hoger niveau
18 september 2019Nieuws

Zo til je je revenue management skills naar een hoger niveau

De essentie van revenue management is om hotelkamers en zalen tegen het best mogelijke tarief aan te bieden. Dat lijkt makkelijker dan het is. Daarom...

HotelTech 2018 wederom groot succes
21 november 2018Nieuws

HotelTech 2018 wederom groot succes

Afgelopen maandag werd hét congres voor de hotellerie, HotelTech, gehouden. Het was dit jaar eveneens een onverminderd groot succes. Het thema...

Download nu de oktoberuitgave van Hospitality Management
23 oktober 2018Nieuws

Download nu de oktoberuitgave van Hospitality Management

De oktobereditie van Hospitality Mangement is bij de Nederlandse hotellerie op de mat gevallen. Voor wie deze uitgave ook digitaal wil inzien, hebben...

Stan Josephi over revenue management
12 oktober 2018Nieuws

Stan Josephi over revenue management

In de loop van de jaren is de focus van revenue management flink aan verandering onderhevig. Waarbij er in de beginjaren met name gekeken werd naar he...

Oranje boven in eerste boek 'Hospitality Essentials Series'
1 november 2017Nieuws

Oranje boven in eerste boek 'Hospitality Essentials Series'

Internationaal uitgever van studieboeken en wetenschappelijke tijdschriften Routledge publiceerde in oktober het eerste deel van haar nieuwe reeks &ls...

Standaardwerk voor hotellerie gepresenteerd
26 mei 2014Nieuws

Standaardwerk voor hotellerie gepresenteerd

Op 22 mei is in Breda, op de NHTV Hogere Hotelschool, het nieuwe boek 'Hospitality Experience; An introduction to Hospitality Management' gepresente...

Speciale dag in teken van hotelsoftware
27 februari 2012Nieuws

Speciale dag in teken van hotelsoftware

Op 28 maart 2012 zal de eerste Hotel Concepts – Brilliant User Conference plaatsvinden in het Van der Valk Hotel Houten. Tijdens deze dag wordt de ho...

Blog Shima Zeroual (1/12)
25 juni 2011Nieuws

Blog Shima Zeroual (1/12)

Nooit gehoord van revenue management? International Hotel Management School-studente Shima Zeroual koos voor haar afstudeer-onderzoek aan de NHTV Bred...

Back to basics (6/6)
10 mei 2011Nieuws

Back to basics (6/6)

In zes artikelen beschrijft Stan Josephi, docent hotel-management van de Academy of Hotel Management van NHTV in Breda, wat de successen en valkuilen...

Distributie - Blijf baas in eigen huis (5/6)
2 mei 2011Nieuws

Distributie - Blijf baas in eigen huis (5/6)

In zes artikelen beschrijft Stan Josephi, docent hotel-management van de Academy of Hotel Management van NHTV in Breda, wat de successen en valkuilen...

De toepasbaarheid van RM in een hotel  (4/6)
27 april 2011Nieuws

De toepasbaarheid van RM in een hotel (4/6)

In zes artikelen beschrijft Stan Josephi, docent hotel-management van de Academy of Hotel Management van NHTV in Breda, wat de successen en valkuilen...

Het bepalen van de juiste prijs (3/6)
18 april 2011Nieuws

Het bepalen van de juiste prijs (3/6)

In zes artikelen beschrijft Stan Josephi, docent hotel-management van de Academy of Hotel Management van NHTV in Breda, wat de successen en valkuilen...

Het belang van dataverzameling (2/6)
13 april 2011Nieuws

Het belang van dataverzameling (2/6)

In zes artikelen beschrijft Stan Josephi, docent hotel-management van de Academy of Hotel Management van NHTV in Breda, wat de successen en valkuilen...

Meer dan alleen maar korting geven (1/6)
6 april 2011Nieuws

Meer dan alleen maar korting geven (1/6)

In zes artikelen beschrijft Stan Josephi, docent hotel-management van de Academy of Hotel Management van NHTV in Breda, wat de successen en valkuilen...

Meer omzet met revenue management
24 maart 2011Nieuws

Meer omzet met revenue management

Revenue management kent zijn oorsprong in de luchtvaartsector, maar wordt ook toegepast in de hotellerie. Ketenbedrijven hebben hiervoor speciale reve...

Creatieve arrangementen; een doel of middel?
2 september 2002Nieuws

Creatieve arrangementen; een doel of middel?

In de huidige economie worden gasten via de media - en middels agressieve marketing - overspoeld met toeristische mogelijkheden. Voor hôteliers...