Je hebt gezocht op: guest supplies

“Housekeeping is té belangrijk om erbij te doen voor een hotel”
21 oktober 2024Nieuws

“Housekeeping is té belangrijk om erbij te doen voor een hotel”

Voordat Samir Haidari schoonmaakbedrijf Asenso startte, maakte hij in het weekend hotelkamers schoon. Zo leerde hij dat er geen haartje in de badkamer...

5 badkamertrends waarvan je steil achterover slaat
22 december 2016Nieuws

5 badkamertrends waarvan je steil achterover slaat

De natte hoek is voor veel vrouwelijke gasten een bepalend onderdeel van de hotelervaring. Voor veel mannen trouwens ook. Daarom moet de hotelbadkamer...

BHS Group werkt samen met Amadi Hotel
30 maart 2015Nieuws

BHS Group werkt samen met Amadi Hotel

Medio maart is BHS Group een samenwerking aangegaan met het nieuwe, prachtige Amadi Panorama Hotel te Amsterdam. BHS Group gaat bij het Amadi Panora...

Albatros kondigt vernieuwing aan
7 december 2011Nieuws

Albatros kondigt vernieuwing aan

Afgelopen donderdag was Hospitality Management te gast bij Albatros. De specialist in schoonmaak hield een bijeenkomst in het prachtige Klooster Bethl...

Swissôtel lanceert natuurlijk spaconcept
5 juli 2011Nieuws

Swissôtel lanceert natuurlijk spaconcept

"Swissôtel Hotels & Resorts":http://www.swissotel.com/EN/Home komt met een nieuw spa- en wellness-concept. Het concept draagt de naam Pürovel Spa &...

Spa- en spiegelparadijs
15 september 2010Nieuws

Spa- en spiegelparadijs

Het sanitair bepaalt, zoals iedereen weet, in belangrijke mate de beeldvorming van de hotelgast met betrekking tot het hotel als geheel. Hij of zij ve...

Bilderberg Hotel De Keizerskroon heeft de beste housekeeping
2 november 2009Nieuws

Bilderberg Hotel De Keizerskroon heeft de beste housekeeping

Bilderberg Hotel De Keizerskroon nam vrijdagavond 30 oktober enthousiast en opgelucht de Keeping Up award 2009 in ontvangst. Het hotel heeft bewezen d...

Een gespreid bedje
20 september 2009Nieuws

Een gespreid bedje

Een overnachting – het woord zegt het al – draait voornamelijk om de nacht en dus het bed. Maar er wordt niet alleen geslapen in een hotel...

De Groene Watertuinen: niveau Amstel Hotel, maar zonder de sterren
9 september 2008Nieuws

De Groene Watertuinen: niveau Amstel Hotel, maar zonder de sterren

Het is de polder, dus rechttoe, rechtaan. Zelfs het Jagersbos bestaat uit rechte percelen, doorkruist met liniaalrechte paden. En dan: een weelderig l...

Guest supplies: niet weg te denken attenties
2 september 2008Nieuws

Guest supplies: niet weg te denken attenties

Wegens veranderende wensen of eisen, en schommelingen in de conjunctuur, zijn guest supplies constant onderhevig aan innovatie. De mogelijkheden voor...

The Dylan, Amsterdam: 'A perfect match'
2 februari 2005Nieuws

The Dylan, Amsterdam: 'A perfect match'

Echt overgehaald hoefde ze niet te worden. Toen de Britse ontwerpster Anouska Hempel op verzoek van baron Van Asbeck in 1997 het monumentale pand aan...

Kleine attenties, grote beleving
17 februari 2003Nieuws

Kleine attenties, grote beleving

Mooie flesjes, lekkere zeepjes, een prikkelende aftershave… Dat guestsupplies voor een hotel een toegevoegde waarde kunnen zijn, behoort iedere...