Bilderberg Hotel De Keizerskroon is na een vier maanden durende renovatie heropend voor haar gasten. Alle hotelkamers zijn volledig gestript en met een nieuw design ingericht, waarbij er zes luxe suites zijn toegevoegd. Daarmee is Bilderberg Hotel De Keizerskroon, dat al 334 jaar koninklijke gastvrijheids- geschiedenis schrijft, helemaal klaar voor de toekomst.
Bij deze renovatie hebben alle hotelkamers een royale uitstraling en tegelijkertijd een intieme sfeer gekregen. Aan alles is gedacht: een lounge- en werkplek, een luxe badkamer en comfortabele bedden. Gasten kunnen hun favoriete serie of muziek streamen via de chromecast. Het zwembad en de fitnessruimte op de bovenste etage dragen bij aan ontspanning met uitzicht over de groene omgeving en Paleis Het Loo. Culinaire verrassingen staan te wachten in Kingstreet Restaurant, waar chef-kok Steve Sykes gerechten met een twist bereidt met ingrediënten uit het seizoen.
General Manager Frans van de Laak van Bilderberg Hotel De Keizerskroon: “We zijn bijzonder trots op het resultaat en de eerste reacties van onze gasten op het nieuwe interieur zijn erg positief. Waar onze gasten écht voor komen – en terugkeren – is de persoonlijke aandacht die zij krijgen van onze medewerkers. Zij maken echt het verschil.”
Geschiedenis
De Keizerskroon ontstond als luxe herberg en vast adres voor gasten van Paleis Het Loo. Door de eeuwen heen overnachtten hier vele beroemdheden, onder wie Tsaar Peter de Grote en keizerin Elisabeth. In 1950 kocht toenmalig koningin Wilhelmina het hotel en verhuurde het aan de familie Van Eenennaam, die het ombouwden tot luxe hotel, waar hoffelijkheid en gastvrijheid centraal stonden. In 1987 werd Bilderberg eigenaar van het hotel en sindsdien is De Keizerskroon één van de kroonjuwelen van de hotelgroep. In 2019 ontving het hotel het Koninklijk predicaat 'Hofleverancier', dat 'bij Koninklijke beschikking' voor de derde keer werd verleend.
Officiële opening
“Met de officiële heropening van Paleis Het Loo wordt Apeldoorn dé bestemming voor nationale en internationale gasten. Wij zijn zeer verheugd dat we de renovatie van ons hotel tijdig hebben kunnen afronden zodat wij honderd procent gereed zijn om onze gasten een royaal verblijf te bieden”, aldus Frans van de Laak.
Blijf je graag op de hoogte?
Twee keer per week het actuele en relevante hotelnieuws in je mailbox? Schrijf je hier in voor onze digitale nieuwsbrief en blijf op de hoogte.