Zien Group, het moederbedrijf van Eden Hotels, heeft Rosalind Chan aangesteld als Marketing Director. Chan zal in deze functie verantwoordelijk zijn voor het leiden van de merkpositionering en marketingstrategie van het bedrijf. Daarnaast zal zij ook de digitale marketing en PR op haar nemen en wordt ze het gezicht in de wereldwijde media. Als belangrijk lid van het senior executive team zal ze een belangrijke rol spelen bij het opschalen van de groei en het internationale bereik van Zien.
Met meer dan dertien jaar ervaring als marketingspecialist in de horeca, co-working en vastgoedsector, heeft Chan internationale senior marketingfuncties vervuld bij LabTech, The Office Group en Hilton Worldwide. Chan heeft tweeënhalf jaar bij de LabTech Group gewerkt, waar ze een nieuwe digitale en contentmarketingfunctie introduceerde en de leiding had over de re-branding en herpositionering van Camden Market. Daarvoor was ze verantwoordelijk voor de merk- en productmarketingstrategie bij de Britse aanbieder van flexibele werkplekken, The Office Group (TOG). Als Head of Marketing speelde ze een belangrijke rol bij de lancering van het merk in Duitsland. In het begin van haar carrière trad Chan in 2011 in dienst bij Hilton Worldwide, waar ze zeven jaar ervaring heeft opgedaan op het gebied van digitale- en merkmarketing. Ze bekleedde door de jaren heen verschillende functies, waaronder senior Brand Manager voor Hilton Hotels & Resorts, DoubleTree by Hilton en Curio, a Collection by Hilton in EMEA.
“Rosalind is een ervaren leider met een succesvolle carrière in het op de markt brengen van internationale merken op het gebied van horeca en onroerend goed. Rosalind is een belangrijke toevoeging aan het team om de uitvoering van onze ambitieuze plannen te ondersteunen”, aldus Billy Skelli-Cohen, CEO van Zien Group.
Blijf je graag op de hoogte?
Twee keer per week het actuele en relevante hotelnieuws in je mailbox? Schrijf je hier in voor onze digitale nieuwsbrief en blijf op de hoogte.